Svi članci u blog kategoriji Facebook marketing


Vanja Basarić
Vanja Basarić, 13/11/2020, 3.9 min

Facebook Value Based Lookalike publika - Sveti gral oglašavanja?

Već i "ptice na grani" znaju kako se ključ kvalitetnog oglašavanja temelji na pravoj publici za koju će oglas biti relevantan. Nažalost, do prave publike, odnosno do prave baze korisnika zainteresiranih ili dobro upoznatih s brandom nije uvijek lako doći i nerijetko ...

Nikolina Stanković
Nikolina Stanković, 23/10/2020, 8.9 min

Kronike Facebook policyja: Svezak prvi - Osobne karakteristike

Dobrodošli u Kronike Facebook policyja, nepresušan izvor polemika i noćnu moru svakog oglašivača na društvenim mrežama. Ukoliko ste se našli u situaciji da ste se potrudili napraviti oglas, dali si truda oko copyja i vizuala samo da ...

Damir Podhorski
Damir Podhorski, 16/10/2020, 1.1 min

Još jedan Blueprint certifikat

Vanja Basarić, članica tima za društvene mreže donijela je još jedan Facebook Blueprint certifikat u odjel.Facebook Certified Digital Marketing AssociateRiječ je o jednoj od tri najpopularnije “značke” polaganja Facebook Blueprint ispita.Sam ispit traje 90 minuta, a sadržaj koji je obuhvać...

Veronika Kranjčević
Veronika Kranjčević, 01/10/2020, 4.3 min

Ne prodaje lijep, a ni naporan

Ovo je priča o nikad dovršenoj raspravi između agencije i klijenta. Priča u kojoj svi imaju pravo, a zapravo ga nitko nema. Priča o kojoj se najviše priča, a nitko ne kaže skoro ništa (korisno). Prič...

Zlatko Špringer
Zlatko Špringer, 18/09/2020, 3.9 min

Put do kvalitete popločan je dobrim vizualima

Imate namjeru ozbiljno se predstaviti na društvenim mrežama? Biti prepoznatljivi i originalni?Iako danas postoje nebrojeni programčići za dizajn, pitanje je želite li i dalje nabadati po templateima ili taj posao prepustiti onima koji ga sami stvaraju?!Odgovor ćete si dati ...

Blog kategorije: Blog, Facebook marketing
Antonija Lelić
Antonija Lelić, 09/09/2020, 6.3 min

KAKO VODITI BREND ZA KOJI NISI CILJANA PUBLIKA

UTOPIJA VS STVARNOSTLegenda kaže da je jednom jedan praktikant u marketinškoj agenciji (čitaj: Escape) izjavio kako bi svaki copywriter trebao pisati za klijente s kojima se može povezati, kojima je ciljana publika. Utopijske priče ostaju samo priče. Praksa nam pokazuje ...

Blog kategorije: Blog, Facebook marketing

12

Idemo u projekt skupa!