Prema istraživanjima, ljudski mozak obrađuje fotografiju čak 60 000 puta brže od teksta. Također, u 40% slučajeva ljudi puno bolje reagiraju na informacije koje su vizualno prikazane, nego na one tekstualno napisane.Međutim, zašto dobar vizual nije dovoljan? Iako se kaž...
U ovom blogu donosim vam greške u dizajnu vizuala s kojima sam se, u svom radu, najčešće susretao. pogrešne dimenzije“zalijepljen” proizvodpretrpan vizualsitan tekstlogotip u kutu ili na strogo određenom mjestu1. Pogrešne dimenzijeNa društvenim mrežama često ...
U beskonačnosti svemira zvanog društvene mreže, svakodnevno raste broj profila različitih brendova. Prema tome, interes ciljane publike postaje sve širi i širi. Svaki brend imat će svoju ciljanu publiku, a svaka publika imat će svoja zanimanja i svoje ciljeve. Iako su ...
Već i "ptice na grani" znaju kako se ključ kvalitetnog oglašavanja temelji na pravoj publici za koju će oglas biti relevantan. Nažalost, do prave publike, odnosno do prave baze korisnika zainteresiranih ili dobro upoznatih s brandom nije uvijek lako doći i nerijetko ...
Dobrodošli u Kronike Facebook policyja, nepresušan izvor polemika i noćnu moru svakog oglašivača na društvenim mrežama. Ukoliko ste se našli u situaciji da ste se potrudili napraviti oglas, dali si truda oko copyja i vizuala samo da ...
Vanja Basarić, članica tima za društvene mreže donijela je još jedan Facebook Blueprint certifikat u odjel.Facebook Certified Digital Marketing AssociateRiječ je o jednoj od tri najpopularnije “značke” polaganja Facebook Blueprint ispita.Sam ispit traje 90 minuta, a sadržaj koji je obuhvać...