Ovo je priča o nikad dovršenoj raspravi između agencije i klijenta. Priča u kojoj svi imaju pravo, a zapravo ga nitko nema. Priča o kojoj se najviše priča, a nitko ne kaže skoro ništa (korisno). Prič...
Imate namjeru ozbiljno se predstaviti na društvenim mrežama? Biti prepoznatljivi i originalni?Iako danas postoje nebrojeni programčići za dizajn, pitanje je želite li i dalje nabadati po templateima ili taj posao prepustiti onima koji ga sami stvaraju?!Odgovor ćete si dati ...
UTOPIJA VS STVARNOSTLegenda kaže da je jednom jedan praktikant u marketinškoj agenciji (čitaj: Escape) izjavio kako bi svaki copywriter trebao pisati za klijente s kojima se može povezati, kojima je ciljana publika. Utopijske priče ostaju samo priče. Praksa nam pokazuje ...
Oprostite, gdine, možemo na ti? Vodite društvene mreže za poznate ili manje poznate brendove, osobe od javnog interesa i upravljate njihovim stranicama ili profilima? Onda vjerujemo kako ste često bili u nedoumici na koji način se ...
Kratko i jasno, reka san: Vojko V na stranu, ali krenimo s pretpostavkom da volite ići poštenim putem, ali i dalje želite “like, share, comment” jer to je baš super i dođe puno lajkova i followera i ljudi se označ...
Ovaj tjedan članica tima za društvene mreže donijela je još jedan Facebook Blueprint certifikat u odjel.Facebook Certified Digital Marketing AssociateRiječ je o jednoj od tri najpopularnije “značke” polaganja Facebook Blueprint ispita.Sam ispit traje 90 minuta, a sadržaj koji je obuhvać...