Svi članci u blog kategoriji Google Adwords


Miroslav Varga
Miroslav Varga, 18/01/2022, 9.2 min

Početna analiza s tri izvještaja

S tri izvještaja iz ovog članka imat ćete dobru sliku o klijentu prije ikakve suradnje. Mnogi odgovori su u brojkama koje vidite ili ne vidite.Svjetski je trend da se ulaganja u oglašavanje usmjeravaju u mjerljive kanale. Neki od glavnih predstavnika takvih kanala ...

Sara Grepo
Sara Grepo, 20/12/2021, 14.7 min

Krug oko svijeta s Muzejima iluzija, ne zna im se broj

Znamo da je i tebi, čitatelju ovog blog posta prosinac i da ti je vjerojatno dosta statistika, metrika, projekata, oglasa, mjerenja i da samo želiš light štivo za kraj godine.I to je skroz ok, tu smo da te učinimo sretnim kao da si ...

Josip Kizivat
Josip Kizivat, 09/11/2021, 8.2 min

Crni petak, (ne)službeni blagdan svih potrošača, prodavača i oglašivača

Crni petak pada na četvrti petak u studenom. Postoji puno verzija priča o podrijetlu naziva i razlozima zašto je baš taj dan u godini. Nije teško za pretpostaviti, dolazi iz Amerike, a nije slučajnost što pada odmah iza američkog Dana ...

Miroslav Varga
Miroslav Varga, 11/03/2021, 5.7 min

Idealna publika za oglas

Mnogi imaju potpuno krivu predodžbu o svojoj publici. Nije ni čudno jer upadamo u zamku koju sam opisao u članku Što je Martech i kako je nastao.Kako određujemo publiku?U spomenutom članku skrećem pažnju na dio u kojem opisujem doprinos ...

Miroslav Varga
Miroslav Varga, 19/01/2021, 14.2 min

Idealna Struktura Google Ads kampanja

Google Ads oglašivači znaju - stare SKAG-SILOS strukture kampanja ne mogu se nositi sa Smart Bidding strategijama koje traže promjenu strukture.Na FB grupi Google Ads uz kavu postavio je kolega Denis zanimljivo pitanje:Koristite li još SKAG (Single Keyword Ad Group)?&...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 20/05/2020, 10.8 min

Google Analytics i Ads implementacija – kako i zašto u 2020.

Tehnička implementacija za Google Analytics i Google Ads se velikim dijelom promijenila u 2020. Razloge pronalazimo u par tektonskih poremećaja primarno vezanih za cookies, privacy i integracije s ostatkom Google Marketing platforme.Kako bi što bolje opremili alate kvalitetnim podacima, što posljedično mož...

123 ... 22

Idemo u projekt skupa!