Ili ima li smisla plaćati klikove kad smo ionako prvi (opet)?Ovo je možda drugo najčešće pitanje koje mi postavljaju. I mi smo pisali na našem blogu u više navrata o tome (Da li koristiti AdWords kada ste prvi ...
Kolika je stvarna zarada od Google AdWords kampanje?Znadete li izmjeriti mikrokonverzije ili konverzije s odgodom?Imate web-sjedište ili web-trgovinu i pokrenuli ste internetsku oglasnu kampanju? Niste zadovoljni povratom ulaganja? Ako ste uložili 1000,00kn, očekujete 2000,00kn prihoda jer tako kaže Google (...
Internet marketing ‘na slijepo’?Google AdWords oglašivači koji kod nas traže optimizaciju ili savjete vezano uz svoje Google AdWords kampanje, potpuno zanemaruju jednu mogućnost koju Google AdWords sustav pruža – oglašavanje bez određivanja, odnosno zakupa ključnih riječi....
Google Adwords Exact match Impression shareInternet marketing ne može dosaditi. Svaki puta kada sustav radi ‘uhodano’ i bez iznenađenja, stvari postaju dosadne. Google Vam to sigurno neće dozvoliti i uvodi svaki puta sve više novih funkcija za mjerenje uspješnosti vaš...
Predajem na TEDx Zagreb u zgradi Hrvatskog Sabora!A što je TEDx?TEDx je događaj koji se organizira lokalno prema TED pravilima. Što je TED, najbolje su definirali sami:cit: ‘TED is a nonprofit devoted to Ideas Worth Spreading. It started out (in 1984) as ...
Vrlo važni podaci koji su ‘skriveni’Dva izuzetno važna podatka koja Google AdWords sustav nudi ‘sakriveno’ odnosno, morate ih uključiti ukoliko ih želite saznati, su Impression share i Quality Score.Oba podatka presudno utječu na kvalitetno optimiziranje kampanje i svakom oglaš...