Tehnička implementacija za Google Analytics i Google Ads se velikim dijelom promijenila u 2020. Razloge pronalazimo u par tektonskih poremećaja primarno vezanih za cookies, privacy i integracije s ostatkom Google Marketing platforme.Kako bi što bolje opremili alate kvalitetnim podacima, što posljedično mož...
Često se danas spominju Artificial Intelligence, Machine Learning, Deep Learning, Data Mining i slični pojmovi. Pogotovo u digitalnom marketingu. O čemu se radi? Hoće li agencije ostati bez posla? Hoće li mašine istisnuti ljude? Ne znam, ali pokušao sam odgovoriti....
Koliko često vam se dogodi situacija da klikovi tvrde jedno, a sesije drugo? Koliko često primijetite da je broj klikova znatno veći od broja sesija? A tek kada se radi o vrlo kratkom roku, a prilično velikoj razlici između klikova i sesija?...
Ne možete li uložiti oko 50€ za dovođenje pacijenta koji traži All-on-4 zahvat, Google Ads nije za vas iako takav zahvat košta nekoliko tisuća €! Plaćanje po učinku Kolega Filip je nedavno objavio blog post kako ...
Digitalni marketing jednostavno ne može dosaditi. Slično je i s AdWords sustavom – konstantno se nešto događa, bilo da se mijenjaju postojeće postavke ili uvode potpuno nove. Uostalom, AdWords je nedavno promijenio čak i sam naziv pa više nije „Google ...
Heronovo sito je algoritam za pronalaženje prim brojeva. Slično se mogu naći najbolji KW za oglašavanje u Google Ads (AdWords) sustavu. Što je Heronovo sito? Kada je Heron iz Aleksandrije u svoje vrijeme htio pronaći prim brojeve (...