Svi članci u blog kategoriji Google Adwords


Filip Grgurić
Filip Grgurić, 29/08/2018, 5.4 min

Pametnom kampanjom do klika od dvije lipe

Digitalni marketing jednostavno ne može dosaditi. Slično je i s AdWords sustavom – konstantno se nešto događa, bilo da se mijenjaju postojeće postavke ili uvode potpuno nove. Uostalom, AdWords je nedavno promijenio čak i sam naziv pa više nije „Google ...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 25/07/2018, 4.3 min

Heronovo sito u Google Ads sustavu

Heronovo sito je algoritam za pronalaženje prim brojeva. Slično se mogu naći najbolji KW za oglašavanje u Google Ads (AdWords) sustavu. Što je Heronovo sito? Kada je Heron iz Aleksandrije u svoje vrijeme htio pronaći prim brojeve (...

Miroslav Varga
Miroslav Varga, 21/06/2018, 4.7 min

CPM ili CPC, pitanje je sad

Često kod audita AdWords računa vidim da bi trošak display kampanji bio manji prelaskom sa CPC na CPM plaćanje. Naučite trik kako to raditi. CPM = cost per Mille, CPC = cost per click Šteta je ne oglaš...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 12/01/2018, 3.6 min

INJAK – Indikator jalovog klika

Oglasi na mobilnim uređajima se klikaju, ali moguće je da se tamo klik dogodio slučajno. INJAK (indikator jalovog klika) može tu pomoći. Kao svjetlo u mraku. INJAK ili indikator jalovog klika Siguran sam da svaki Google AdWords oglaš...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Krešimir Repušić
Krešimir Repušić, 10/10/2017, 3.3 min

Gdje je nestao Help?

Oglasi su vam neodobreni… idete na Help i tražite obrazac za Email support… ne možete ga naći? Čupate kosu i nervozno klikate na sve moguće, ali Email support-a nigdje. Svi ste vjerojatno imali ovakav scenarij i ponekad je postalo nemoguće ...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Damir Podhorski
Damir Podhorski, 02/10/2017, 1.7 min

Uklonite neefikasne marketinške kampanje

“Polovica budgeta koju sam potrošio na oglašavanje, uzaludna je. Problem je u tome što ne znam koja polovica”, rekao je jednom davno John Wanamaker. Vjerojatno njegova izjava u većini slučajeva i danas stoji – ponekad je stvarno teško odrediti koje marketinš...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords

1234 ... 21

Iza svakog ekrana je čovjek.