Mnogi imaju potpuno krivu predodžbu o svojoj publici. Nije ni čudno jer upadamo u zamku koju sam opisao u članku Što je Martech i kako je nastao.Kako određujemo publiku?U spomenutom članku skrećem pažnju na dio u kojem opisujem doprinos ...
Google Ads oglašivači znaju - stare SKAG-SILOS strukture kampanja ne mogu se nositi sa Smart Bidding strategijama koje traže promjenu strukture.Na FB grupi Google Ads uz kavu postavio je kolega Denis zanimljivo pitanje:Koristite li još SKAG (Single Keyword Ad Group)?&...
Tehnička implementacija za Google Analytics i Google Ads se velikim dijelom promijenila u 2020. Razloge pronalazimo u par tektonskih poremećaja primarno vezanih za cookies, privacy i integracije s ostatkom Google Marketing platforme.Kako bi što bolje opremili alate kvalitetnim podacima, što posljedično mož...
Često se danas spominju Artificial Intelligence, Machine Learning, Deep Learning, Data Mining i slični pojmovi. Pogotovo u digitalnom marketingu. O čemu se radi? Hoće li agencije ostati bez posla? Hoće li mašine istisnuti ljude? Ne znam, ali pokušao sam odgovoriti....
Koliko često vam se dogodi situacija da klikovi tvrde jedno, a sesije drugo? Koliko često primijetite da je broj klikova znatno veći od broja sesija? A tek kada se radi o vrlo kratkom roku, a prilično velikoj razlici između klikova i sesija?...
Ne možete li uložiti oko 50€ za dovođenje pacijenta koji traži All-on-4 zahvat, Google Ads nije za vas iako takav zahvat košta nekoliko tisuća €! Plaćanje po učinku Kolega Filip je nedavno objavio blog post kako ...