Koliko se ulaže u internet oglašavanje u Hrvatskoj?Nakon dugo razmišljanja i premišljanja odlučili smo napraviti iskorak. Naime, često nas novinari i osobe iz medija pitaju: ‘Dobro, a koliko je stvarno veliko tržite u Hrvatskoj za internet marketing? Koliko ...
Google AdWords bugovi (ili experimenti, tko bi znao)?Ne znam kako Vi ostali, ali ja zbog velikog broja obaveza i posla kojeg nikada ne stignem obaviti, naprosto ozbiljno pratim samo službene Google izvještaje o promjenama u AdWords sustavu. Neki dan je tako objavljeno ...
Google, kao najveći igrač u internetskom oglašavanju s prihodom od preko 30 milijardi dolara u 2010. godini, uvijek nam je bio i kruh i pokora. Pošto je velik, mi koji smo mali, nismo imali dovoljne resurse u borbi s tim golijatom za neka svoja ...
Optimiziranje Google AdWords kampanjeČesto kada klijenti žele smanjiti cijenu klika ili troškove svoje Google AdWords kampanje, koriste naše usluge. I svaki puta se iznenadim kako se osnovne stvari previde ili preskoče. Ključno za dobru kampanju je poštivati piramidalnu strukturu ...
Na seminarima me često pitaju koji oblik isporuke oglase je bolji – standardni ili accelerated. Google AdWords sustav ima namješten standard delivery. Oglašivaču koji počinje preporučam da tako i ostavi.Ali koja je razlika između standard delivery i accelerated delivery?...
Na našem blogu objavili smo članak o tome ima li smisla plaćati AdWords oglašavanje ako ste ionako dobro pozicionirani. Kolega dipl. iur. Davorin Černoga koji je autor tog članka lijepo je opisao smisao i svrhu takvog ulaganja. Bez obzira na to, ogroman ...