Svi članci u blog kategoriji Google Adwords


Ines Srb
Ines Srb, 20/06/2017, 5.5 min

Automatizirana proširenja u AdWords oglasima

Korištenje proširenja u AdWords oglasima omogućuje veću vidljivost oglasa, isticanje dodatnih informacija i pogodnosti koje nisu komunicirane u oglasu zbog ograničenja broja znakova i naravno bolju ocjenu kvalitete oglasa. Većina vas sigurno koristi barem neku vrstu ekstenzija u ...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Nikolina Nikolčić
Nikolina Nikolčić, 31/05/2017, 7.6 min

Kako napraviti Audience u Analyticsu

Remarketing kampanje su vrlo snažan alat za ponovno komuniciranje sa korisnicima koji su već bili na vašoj web stranici i upoznati su sa vašom ponudom. Ali za to je potrebno prvo kreirati remarketing liste koje će to omogućiti. Postoje dva ...

Adam Vovra
Adam Vovra, 25/05/2017, 5.8 min

Novo sučelje Google AdWords-a

Prije nekoliko dana na poslu nas je dočekalo jedno ugodno iznenađenje. AdWords je poprimio novi izgled.Iako se na prvu čini kako izgleda kompliciranije i da se teže snaći nego u starom izgledu, to nije tako.Prva stvar koja upada u ...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 08/05/2017, 4.1 min

Što AdWords agenciji treba na web-stranici

Potencijalne oglašivače često iznenadimo kada napravimo audit web-stranice, prije pokretanja AdWords kampanje. Naprosto, želimo minimalni CPC.1. AdWords audit (ni)je SEO auditPrvo i najveće razočarenje se dogodi kada potencijalni oglašivači dođu s velikim entuzijazmom i spremni su na ...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Ines Srb
Ines Srb, 08/05/2017, 3.3 min

Rezultati responzivnih oglasa

Još sam u listopadu pisala o dolasku responzivnih oglasa. U ovom članku neću ponovno govoriti što su responzivni oglasi i kako se kreiraju, nego ću vam pokazati rezultate responzivnih oglasa u odnosu na tekstualne oglase i bannere. Prošlo je dosta vremena od njihovog ...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Filip Grgurić
Filip Grgurić, 27/04/2017, 6.7 min

AdWords testne kampanje za malo kuna

U AdWords oglašavanju prije postavljanja kampanje nije dovoljno pregledati Keyword planner, Display planner, Google Correlate, Google Trends, Google Global Market Finder, Consumer barometer i provjeriti web s nizom alata.Često je puno bolja opcija pokrenuti testnu kampanju i prikupljati podatke „iz prve ruke“. Posebno ...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords

12345 ... 21

Idemo u projekt skupa!