Često kod audita AdWords računa vidim da bi trošak display kampanji bio manji prelaskom sa CPC na CPM plaćanje. Naučite trik kako to raditi. CPM = cost per Mille, CPC = cost per click Šteta je ne oglaš...
Oglasi na mobilnim uređajima se klikaju, ali moguće je da se tamo klik dogodio slučajno. INJAK (indikator jalovog klika) može tu pomoći. Kao svjetlo u mraku. INJAK ili indikator jalovog klika Siguran sam da svaki Google AdWords oglaš...
Oglasi su vam neodobreni… idete na Help i tražite obrazac za Email support… ne možete ga naći? Čupate kosu i nervozno klikate na sve moguće, ali Email support-a nigdje. Svi ste vjerojatno imali ovakav scenarij i ponekad je postalo nemoguće ...
“Polovica budgeta koju sam potrošio na oglašavanje, uzaludna je. Problem je u tome što ne znam koja polovica”, rekao je jednom davno John Wanamaker. Vjerojatno njegova izjava u većini slučajeva i danas stoji – ponekad je stvarno teško odrediti koje marketinš...
AdWords i Analytics su temeljeni na metrikama. Nekada se u tim brojkama izgubi osoba. Stoga nekoliko savjeta o pisanju AdWords oglasa. Pišite AdWords oglas za babu Zorku Prije nekoliko mjeseci sam bio gost na panelu konferencije DIDS 2017. Tamo su me pitali kako mi (Escape) ...
Postojalo je doba kad su informacije imali samo ‘autoriteti’, bilo da su liječnici ili trgovci automobila. To je doba nepovratno prošlo.Što je asimetrija informacija?Za trajanja godišnjeg odmora stigao sam dvije knjige pročitati. Obje me već dulje vrijeme ‘gledaju’ s ...