AdWords i Analytics su temeljeni na metrikama. Nekada se u tim brojkama izgubi osoba. Stoga nekoliko savjeta o pisanju AdWords oglasa. Pišite AdWords oglas za babu Zorku Prije nekoliko mjeseci sam bio gost na panelu konferencije DIDS 2017. Tamo su me pitali kako mi (Escape) ...
Postojalo je doba kad su informacije imali samo ‘autoriteti’, bilo da su liječnici ili trgovci automobila. To je doba nepovratno prošlo.Što je asimetrija informacija?Za trajanja godišnjeg odmora stigao sam dvije knjige pročitati. Obje me već dulje vrijeme ‘gledaju’ s ...
Korištenje proširenja u AdWords oglasima omogućuje veću vidljivost oglasa, isticanje dodatnih informacija i pogodnosti koje nisu komunicirane u oglasu zbog ograničenja broja znakova i naravno bolju ocjenu kvalitete oglasa. Većina vas sigurno koristi barem neku vrstu ekstenzija u ...
Remarketing kampanje su vrlo snažan alat za ponovno komuniciranje sa korisnicima koji su već bili na vašoj web stranici i upoznati su sa vašom ponudom. Ali za to je potrebno prvo kreirati remarketing liste koje će to omogućiti. Postoje dva ...
Prije nekoliko dana na poslu nas je dočekalo jedno ugodno iznenađenje. AdWords je poprimio novi izgled.Iako se na prvu čini kako izgleda kompliciranije i da se teže snaći nego u starom izgledu, to nije tako.Prva stvar koja upada u ...
Potencijalne oglašivače često iznenadimo kada napravimo audit web-stranice, prije pokretanja AdWords kampanje. Naprosto, želimo minimalni CPC.1. AdWords audit (ni)je SEO auditPrvo i najveće razočarenje se dogodi kada potencijalni oglašivači dođu s velikim entuzijazmom i spremni su na ...