Svi članci u blog kategoriji Google Adwords


Ines Srb
Ines Srb, 08/05/2017, 3.3 min

Rezultati responzivnih oglasa

Još sam u listopadu pisala o dolasku responzivnih oglasa. U ovom članku neću ponovno govoriti što su responzivni oglasi i kako se kreiraju, nego ću vam pokazati rezultate responzivnih oglasa u odnosu na tekstualne oglase i bannere. Prošlo je dosta vremena od njihovog ...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Filip Grgurić
Filip Grgurić, 27/04/2017, 6.7 min

AdWords testne kampanje za malo kuna

U AdWords oglašavanju prije postavljanja kampanje nije dovoljno pregledati Keyword planner, Display planner, Google Correlate, Google Trends, Google Global Market Finder, Consumer barometer i provjeriti web s nizom alata.Često je puno bolja opcija pokrenuti testnu kampanju i prikupljati podatke „iz prve ruke“. Posebno ...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Ana Bošković
Ana Bošković, 14/03/2017, 4.5 min

Kako samostalno postati stručnjak u AdWordsima?

Pitate se da li je moguće postati AdWords stručnjak bez edukacija i tečajeva? Da, moguće je – ali to ovisi o vama i vašoj predanosti ostvarenju toga cilja. Ako se odlučite na učenje AdWordsa morate biti svjesni činjenice da ...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Filip Grgurić
Filip Grgurić, 23/12/2016, 5.2 min

Istražite nove prilike putem DSA kampanje

Ukoliko upravljate AdWords kampanjom, vjerojatno ste u konstantnoj potrazi za novim ključnim riječima. Iako maksimalno iskorištavate neke od osnovnih metoda istraživanja ključnih riječi – analizirate ključne riječi s vaših i konkurentskih web-sjedišta, nalazite nove ključne ...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Krešimir Repušić
Krešimir Repušić, 15/12/2016, 8.3 min

AdWords sustav licitacije

Iako se ova vrsta marketinga zove pay per click marketing, AdWords oglašavanje osim sustava licitiranja po kliku nudi još dosta načina licitiranja.I search i display kampanje nude nam opcije ručnog licitiranja i automatskog licitiranja. Display u automatskom licitiranju nudi opcije CPA (...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Ines Srb
Ines Srb, 06/12/2016, 2.6 min

Koji su najbolji dani za oglašavanje i kako ih naći?

Ponekad se zna dogoditi da kampanje nemaju na raspolaganju dovoljan proračun kako bi ostvarile svoj puni potencijal. Tada moramo dobro razmisliti koje sve opcije imamo na raspolaganju i što je najbolje učiniti kako bi uz ograničeni proračun ostvarili što bolje rezultate....

Blog kategorije: Blog, Google Adwords

1 ... 34567 ... 22

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU