Još sam u listopadu pisala o dolasku responzivnih oglasa. U ovom članku neću ponovno govoriti što su responzivni oglasi i kako se kreiraju, nego ću vam pokazati rezultate responzivnih oglasa u odnosu na tekstualne oglase i bannere. Prošlo je dosta vremena od njihovog ...
U AdWords oglašavanju prije postavljanja kampanje nije dovoljno pregledati Keyword planner, Display planner, Google Correlate, Google Trends, Google Global Market Finder, Consumer barometer i provjeriti web s nizom alata.Često je puno bolja opcija pokrenuti testnu kampanju i prikupljati podatke „iz prve ruke“. Posebno ...
Pitate se da li je moguće postati AdWords stručnjak bez edukacija i tečajeva? Da, moguće je – ali to ovisi o vama i vašoj predanosti ostvarenju toga cilja. Ako se odlučite na učenje AdWordsa morate biti svjesni činjenice da ...
Ukoliko upravljate AdWords kampanjom, vjerojatno ste u konstantnoj potrazi za novim ključnim riječima. Iako maksimalno iskorištavate neke od osnovnih metoda istraživanja ključnih riječi – analizirate ključne riječi s vaših i konkurentskih web-sjedišta, nalazite nove ključne ...
Iako se ova vrsta marketinga zove pay per click marketing, AdWords oglašavanje osim sustava licitiranja po kliku nudi još dosta načina licitiranja.I search i display kampanje nude nam opcije ručnog licitiranja i automatskog licitiranja. Display u automatskom licitiranju nudi opcije CPA (...
Ponekad se zna dogoditi da kampanje nemaju na raspolaganju dovoljan proračun kako bi ostvarile svoj puni potencijal. Tada moramo dobro razmisliti koje sve opcije imamo na raspolaganju i što je najbolje učiniti kako bi uz ograničeni proračun ostvarili što bolje rezultate....