U prvom susretu s AdWordsom, nakon početnog uzbuđenja i leptirića u trbuhu – shvatiš da se zapravo radi o jednoj velikoj količini informacija. Količina se svakim sljedećim korakom sve više povećava. Ono što olakšava situaciju u ...
Čitaju li ljudi banner poruke? Ako da, zašto tako malo njih klikne na banner?Prije skoro dvije godine objavio sam članak o tome čitaju li internet korisnici sadržaj banner poruka. Taj je članak kolokvijalno poznat kao 'Žuta žipka' jer je izmiš...
Third-Party PolicyPrije suradnje s agencijom za AdWords oglašavanje, trebate se upoznati s osnovnim pravilima kojih se agencije moraju pridržavati.Google je objavio „pravila za treće strane“ – pravila koja se odnose na to što su agencije dužne ispuniti i što svaki klijent ...
Sigurno ste već do sada primijetili kako je Google osim proširenih tekstualnih oglasa uveo i responzivne oglase na display kampanjama. Responzivni oglasi zamjenjuju tekstualne oglase, ali mogu poslužiti i kao dobra zamjena za slikovne oglase.Responzivni oglasi automatski prilagođavaju veličinu, izgled ...
U ovom blog postu neću otkrivati nikakve tajne AdWordsa ili Analyticsa. Ne, ovaj put možete čitati intervju sa jednom od naših kolegica koja se brine o vašim Adwords kampanjama. Escape, kao tvrtka, brojčano raste svake godine i uvidjeli smo da ...
U AdWords-u je već godinama dostupna remarketing opcija. Remarketing nam pomaže da dosegnemo korisnike koji su posjetili vašu web-stranicu. Prethodni posjetitelji mogu vidjeti vaše oglase dok surfaju internetom (Google Display Network) ili dok pretražuju na Google tražilici (Google Search Network)....