Svi članci u blog kategoriji Google Adwords


Ana Bošković
Ana Bošković, 03/08/2016, 4.8 min

Kako nam statistika sitelinkova u Analyticsu može pomoći?

Upoznati smo sa činjenicom da Google neprestano radi na dodavanju novih opcija koje oglašivačima daju više mogućnosti u kreiranju i optimiziranju kampanja. U ovom blogu pozornost ćemo usmjeriti na uvođenje statistike sitelinkova u Google Analyticsu koje je samo dio noviteta ...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 19/07/2016, 5.0 min

AdWords kaže: Analytics laže! Ili kako imati više konverzija nego klikova

Imate razlike u podacima koje mjere Google AdWords i Analytics? Mislite: “Krivo se mjeri!” Pročitajte što se nama dogodilo.Prvo da odmah razjasnim: Ovo nije još jedan u nizu članaka koji tumače razliku između ‘session’ i ‘click’ podataka. Također, ovo nije ...

Ines Srb
Ines Srb, 24/06/2016, 4.5 min

Što možemo očekivati od zadnjih najava Google izmjena AdWordsa

Google već duže vrijeme uči oglašivače o važnosti mobilnog oglašavanja. Mobile Hero događaj koji se održao početkom lipnja je služio kako bi nam Google prezentirao istraživanja koja nam mogu pomoći kako bi lakš...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Ana Bošković
Ana Bošković, 16/02/2016, 6.0 min

Trud se isplati – rezultati svih Escape kampanja!

U trećem mjesecu će biti godina dana od kako sam se pridružila Escape timu. Ono što sam mogla primijetiti i osjetiti u proteklih godinu dana je izvrsna radna atmosfera sa kolegama koji su uvijek tu da ti pomognu kada zapneš i kada trebaš ...

Ines Srb
Ines Srb, 11/02/2016, 4.4 min

Jeste li sigurni da je ovo Google oglas?

Što predstavlja trokutić u gornjem desnom kutu bannera? Prva pomisao je vjerojatno kako se radi o Google display oglasima. Da, Google je jedna od tvrtki koja koristi „trokutić“, ali nije jedina.Trokutić predstavlja AdChoices. AdChoices je platforma koja omogućuje da se korisnike cilja na ...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 09/02/2016, 4.3 min

Cijena klika ispod jedne lipe

AdWords sustav je mozaik opcija i funkcionalnosti i svi su bitni za uspjeh. Stoga je testiranje svakog dijela važno. Nažalost, za to treba puno vremena.Prvi test – Prepolovite CPC izmjenom valute računaNedavno sam pisao za vodeći talijanski AdWords blog kako sam ...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords

1 ... 56789 ... 22

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU