GSP oglasi (Gmail Sponsored Promotion ads) prikazuju se unutar e-maila, ali se kreiraju unutar display kampanje i zbog toga predstavljaju kombinaciju e-mail i display oglašavanja. Više detalja o vrstama GSP oglasa opisala je kolegica Nikolina u članku. U ovom članku će biti pojaš...
Iako se uvijek pretpostavlja kako je bitno ciljati prve pozicije na tražilici, postoje i slučajevi kada su druga ili treća pozicija oglasa bolja za klijenta u smislu ostvarivanja postavljenih ciljeva (e-commerce, goal-ovi).Kako vidjeti koji oglasi su bolji na kojim pozicijama?Pomoć...
Parafrazirao sam medicinsku krilaticu, o pacijentu koji je unatoč uspješnoj operaciji umro, jer je to najbliži opis onoga, što se dogodilo..Upozorenje AdWords oglašivačimaKako se isti slučaj vjerojatno dogodio ili može dogoditi nekom drugom, odlučih napisati upozorenje.Imamo ...
Preko kojeg god kanala oglašavali proizvode želite znati koji su proizvodi najprofitabilniji. Osim što u Analyticsu imate uvid u broj prodanih proizvoda i prihodu koji vam donose, možete na još jedan način iskoristiti podatke o proizvodima i dodatno povećati profit.Ukoliko ...
GSP oglasi (Gmail Sponsored Promotions) su od sada dostupni na svim računima. Do sada se taj oblik oglašavanja nalazio u Beta verziji, za što je bilo potrebno tražiti dopuštenje Google-a za oglašavanje putem GSP oglasa. GSP oglasi se smještaju ...
AdWords stručnjaci znaju raspravljati da li je bolja struktura AdWords kampanji po Alfa/Beta, Silosnom ili DSA modelu. Moj savjet je: DA! Što je struktura AdWords kampanji odnosno AdWords računa? Struktura AdWords računa u stvari je način ...