S tri izvještaja iz ovog članka imat ćete dobru sliku o klijentu prije ikakve suradnje. Mnogi odgovori su u brojkama koje vidite ili ne vidite.Svjetski je trend da se ulaganja u oglašavanje usmjeravaju u mjerljive kanale. Neki od glavnih predstavnika takvih kanala ...
Google Analytics Analysis – novi izvještaji, novo sučelje, nove metrike i dimenzije a kako mi se čini to je tek početak. Sve od početka integracije app i web analitike najavljene u app+web analyticsu dosta stvari u svakodnevnom radu analitičara se ...
Tehnička implementacija za Google Analytics i Google Ads se velikim dijelom promijenila u 2020. Razloge pronalazimo u par tektonskih poremećaja primarno vezanih za cookies, privacy i integracije s ostatkom Google Marketing platforme.Kako bi što bolje opremili alate kvalitetnim podacima, što posljedično mož...
Koliko često vam se dogodi situacija da klikovi tvrde jedno, a sesije drugo? Koliko često primijetite da je broj klikova znatno veći od broja sesija? A tek kada se radi o vrlo kratkom roku, a prilično velikoj razlici između klikova i sesija?...
Korištenjem segmenata u Analyticsu možemo izdvojiti i analizirati pojedine grupe korisnika na web stranici. Segmenti nam mogu pomoći da dođemo do podataka i zaključaka koje možemo predočiti klijentima, što im može pomoći pri donošenju ...
Ulagati u internet marketing i pri tome ne mjeriti uspješnost tog ulaganja je kao voziti auto zavezanih očiju. Pitanje je trenutka kada će se dogoditi nešto loše. Zbog toga smo pripremili besplatni servisni pregled vašeg Google Analytics računa i ...