Remarketing kampanje su vrlo snažan alat za ponovno komuniciranje sa korisnicima koji su već bili na vašoj web stranici i upoznati su sa vašom ponudom. Ali za to je potrebno prvo kreirati remarketing liste koje će to omogućiti. Postoje dva ...
Danas, većina web stranica i web shopova ima pretraživanje unutar svoje web stranice ili „internal site search“. Osim što je interno pretraživanje vrlo korisno za same posjetitelje, može biti i vrlo korisno za izradu i optimiziranje AdWords kampanje.U ovom sluč...
U slučaju značajne promjene vezane uz internetski promet na pojedinoj web-stranici, vjerojatno ćete odmah istražiti o čemu je riječ i analizirati što je uzrok tomu. Međutim, prije svega, važno je da uopće budete svjesni te promjene. Ukoliko ne koristite ...
… bilo je i vrijeme. Službenu obavijest možete pročitati ovdje. Sretna okolnost, za vas i za nas, je što smo pristup Data Studio alatu imali i prije ove objave i prebolili ‘sve’ očekivane boljke alata u beta verziji. Vrijeme smo iskoristili ...
U AdWords-u postoji metrika koja se zove view-through conversion, koja se može iskoristiti za mjerenje uspješnosti kampanja na Google Display mreži.Definicija same view-through konverzije je:“View-through conversion happens when a user completes a conversion on your website within 30 days, after viewing (...
Imate razlike u podacima koje mjere Google AdWords i Analytics? Mislite: “Krivo se mjeri!” Pročitajte što se nama dogodilo.Prvo da odmah razjasnim: Ovo nije još jedan u nizu članaka koji tumače razliku između ‘session’ i ‘click’ podataka. Također, ovo nije ...