Svi članci u blog kategoriji Google Analytics


Igor Jurić
Igor Jurić, 22/06/2017, 2.6 min

Kako postaviti event kod u WordPress Contact Form 7

WordPress je trenutno najpopularniji CMS sustav. Prema posljednjim istraživanjima, WordPress ima tržišni udio od 58%, dok je drugi CMS Joomla s tek 7% udjela, što dovoljno govori o zastupljenosti WordPressa.Prilikom kreiranja AdWords kampanja za naše klijente, jedna od stvari na kojima inzistiramo ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Nikolina Nikolčić
Nikolina Nikolčić, 31/05/2017, 7.6 min

Kako napraviti Audience u Analyticsu

Remarketing kampanje su vrlo snažan alat za ponovno komuniciranje sa korisnicima koji su već bili na vašoj web stranici i upoznati su sa vašom ponudom. Ali za to je potrebno prvo kreirati remarketing liste koje će to omogućiti. Postoje dva ...

Nikolina Nikolčić
Nikolina Nikolčić, 05/04/2017, 6.2 min

Kako (is)koristiti interno pretraživanje na stranici?

Danas, većina web stranica i web shopova ima pretraživanje unutar svoje web stranice ili „internal site search“. Osim što je interno pretraživanje vrlo korisno za same posjetitelje, može biti i vrlo korisno za izradu i optimiziranje AdWords kampanje.U ovom sluč...

Filip Grgurić
Filip Grgurić, 15/03/2017, 4.6 min

Analytics Custom Alerts – jedini alarm kojeg nećete poželjeti razbiti

U slučaju značajne promjene vezane uz internetski promet na pojedinoj web-stranici, vjerojatno ćete odmah istražiti o čemu je riječ i analizirati što je uzrok tomu. Međutim, prije svega, važno je da uopće budete svjesni te promjene. Ukoliko ne koristite ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 07/03/2017, 1.9 min

Google Data Studio dostupan u Hrvatskoj

… bilo je i vrijeme. Službenu obavijest možete pročitati ovdje. Sretna okolnost, za vas i za  nas, je što smo pristup Data Studio alatu imali i prije ove objave i prebolili ‘sve’ očekivane boljke alata u beta verziji. Vrijeme smo iskoristili ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Igor Jurić
Igor Jurić, 27/07/2016, 3.1 min

View-through conversion tracking u Google Analyticsu

U AdWords-u postoji metrika koja se zove view-through conversion, koja se može iskoristiti za mjerenje uspješnosti kampanja na Google Display mreži.Definicija same view-through konverzije je:“View-through conversion happens when a user completes a conversion on your website within 30 days, after viewing (...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics

1234 ... 10

Iza svakog ekrana je čovjek.