WordPress je trenutno najpopularniji CMS sustav. Prema posljednjim istraživanjima, WordPress ima tržišni udio od 58%, dok je drugi CMS Joomla s tek 7% udjela, što dovoljno govori o zastupljenosti WordPressa.Prilikom kreiranja AdWords kampanja za naše klijente, jedna od stvari na kojima inzistiramo ...
Remarketing kampanje su vrlo snažan alat za ponovno komuniciranje sa korisnicima koji su već bili na vašoj web stranici i upoznati su sa vašom ponudom. Ali za to je potrebno prvo kreirati remarketing liste koje će to omogućiti. Postoje dva ...
Danas, većina web stranica i web shopova ima pretraživanje unutar svoje web stranice ili „internal site search“. Osim što je interno pretraživanje vrlo korisno za same posjetitelje, može biti i vrlo korisno za izradu i optimiziranje AdWords kampanje.U ovom sluč...
U slučaju značajne promjene vezane uz internetski promet na pojedinoj web-stranici, vjerojatno ćete odmah istražiti o čemu je riječ i analizirati što je uzrok tomu. Međutim, prije svega, važno je da uopće budete svjesni te promjene. Ukoliko ne koristite ...
… bilo je i vrijeme. Službenu obavijest možete pročitati ovdje. Sretna okolnost, za vas i za nas, je što smo pristup Data Studio alatu imali i prije ove objave i prebolili ‘sve’ očekivane boljke alata u beta verziji. Vrijeme smo iskoristili ...
U AdWords-u postoji metrika koja se zove view-through conversion, koja se može iskoristiti za mjerenje uspješnosti kampanja na Google Display mreži.Definicija same view-through konverzije je:“View-through conversion happens when a user completes a conversion on your website within 30 days, after viewing (...