Imate razlike u podacima koje mjere Google AdWords i Analytics? Mislite: “Krivo se mjeri!” Pročitajte što se nama dogodilo.Prvo da odmah razjasnim: Ovo nije još jedan u nizu članaka koji tumače razliku između ‘session’ i ‘click’ podataka. Također, ovo nije ...
Temelj digitalnog marketinga je mjerljivost i naravno konstantna optimizacija. Problem u mjerenju, točnije u dijelu mjerenja koje se bavi atribucijom, izuzetno je prisutan u situaciji kada tvrtka prodaje usluge i proizvode isključivo offline ili u miksu online i offline. Primjer A ...
WordPress je open source sustav koji omogućuje upravljanje sadržajem (CMS) i odlikuje ga velika jednostavnog njegovog korištenja, veliki izbor predložaka (tema) i pluginova. Trenutno je najpopularniji i najčešće korišteni CMS sustav. Prema istraživanjima, WordPress zauzima gotovo 60% ...
Slično kao i u prošlom članku bavimo se izvlačenjem informacija o prodaji pojedinih artikala – najbolji kanal za prodaju proizvoda N. U ovom slučaju tražimo odgovor na pitanje kako prodati proizvod N ako nemamo uspjeha u direktnoj prodaji npr. imamo ciljanu ...
Za sve one koji u ovo vrijeme darivanja svakodnevno prate svoje Google Analytics izvještaje o uspješnosti prodaje jedan kratki savjet za uštedu vremena. Ako vas zanima kako doći do izvještaja koji objašnjava:Za prodaju proizvoda X najzaslužniji je ...
Jedan od najposjećenijih izvještaja u Analyticsu je Acquisition > All traffic > Source / Medium izvještaj gdje možemo vidjeti koji izvori dovode najviše posjetitelja na našu web stranicu.Jedan od izvora prometa je i referral, odnosno promet koji dolazi na ...