Svi članci u blog kategoriji Google Analytics


Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 16/02/2016, 9.6 min

Povezivanje offline i online trgovine uz Google Analytics

Temelj digitalnog marketinga je mjerljivost i naravno konstantna optimizacija. Problem u mjerenju, točnije u dijelu mjerenja koje se bavi atribucijom, izuzetno je prisutan u situaciji kada tvrtka prodaje usluge i proizvode isključivo offline ili u miksu online i offline. Primjer A ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Igor Jurić
Igor Jurić, 04/02/2016, 3.8 min

Kako postaviti Analytics i Google Tag Manager kodove na WordPress stranicu

WordPress je open source sustav koji omogućuje upravljanje sadržajem (CMS) i odlikuje ga velika jednostavnog njegovog korištenja, veliki izbor predložaka (tema) i pluginova. Trenutno je najpopularniji i najčešće korišteni CMS sustav. Prema istraživanjima, WordPress zauzima gotovo 60%  ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 23/12/2015, 3.1 min

Kako iz Google Analyticsa izvući vezane proizvode

Slično kao i u prošlom članku bavimo se izvlačenjem informacija o prodaji pojedinih artikala – najbolji kanal za prodaju proizvoda N. U ovom slučaju tražimo odgovor na pitanje kako prodati proizvod N ako nemamo uspjeha u direktnoj prodaji npr. imamo ciljanu ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 18/12/2015, 2.4 min

Koji kanal je najbolji za prodaju proizvoda X

Za sve one koji u ovo vrijeme darivanja svakodnevno prate svoje Google Analytics izvještaje o uspješnosti prodaje jedan kratki savjet za uštedu vremena. Ako vas zanima kako doći do izvještaja koji objašnjava:Za prodaju proizvoda X najzaslužniji je ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Igor Jurić
Igor Jurić, 20/05/2015, 4.4 min

Kako ukloniti payment gateway s referral liste u Analyticsu

Jedan od najposjećenijih izvještaja u Analyticsu je Acquisition > All traffic > Source / Medium izvještaj gdje možemo vidjeti koji izvori dovode najviše posjetitelja na našu web stranicu.Jedan od izvora prometa je i referral, odnosno promet koji dolazi na ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 17/03/2015, 7.5 min

Kako u Google Analytics pratiti interne kampanje

Što je to interna kampanja Iz poslovne perspektive može se jednostavno reći da je to bilo kakav tekstualni ili slikovni element na stranici koji za cilj ima ubrzati kupovinu, istaknuti dio asortimana ili obavijestiti korisnika o trenutnoj ili nadolazećoj akciji. Tehnič...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics

12345 ... 10

Iza svakog ekrana je čovjek.