Svi članci u blog kategoriji Google Analytics


Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 17/03/2015, 7.2 min

Kako u Google Analytics pratiti interne kampanje

Što je to interna kampanja Iz poslovne perspektive može se jednostavno reći da je to bilo kakav tekstualni ili slikovni element na stranici koji za cilj ima ubrzati kupovinu, istaknuti dio asortimana ili obavijestiti korisnika o trenutnoj ili nadolazećoj akciji. Tehnič...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Igor Jurić
Igor Jurić, 08/03/2015, 4.1 min

Struktura Analyticsa i kako dodijeliti pristup računu

Google Analytics je najčešće korišten alat za statistiku ponašanja korisnika na web stranici. Na temelju podataka iz Analyticsa moguće je bolje razumjeti korisnike koji posjećuju stranicu – odakle dolaze, što ih zadržava na stranici, gdje su ”uska grla” zbog ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Damir Podhorski
Damir Podhorski, 18/02/2015, 3.0 min

Google Analytics od 1889. godine do danas

Iako je Google Analytics prvi put predstavljen svijetu 2005. godine, njegov povijesni razvoj započeo je još 1889. godine kada se po prvi put spominje problem analize povrata investicije. Pročitajte koji su to ljudi svojim zaključcima izgradili temelje analize podataka.Half the money I spend ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 25/01/2015, 5.6 min

Superweek 2015 – Povratak zdravog razuma

Superweek je najveća regionalna Google Analytics konferencija i jedna od 5 najvažnijih na Svijetu. Bili smo jedini iz Hrvatske i saznali štošta. Kako je bilo na Superweeku 2015?Superweek 2015 je trajao od 20.01.2015. – 22.01.2015. godine. U tri dana bilo je tridesetak iznimnih prezentacija, desetak panela ...

Damir Podhorski
Damir Podhorski, 06/10/2014, 3.2 min

Buncek s kiselim kupusom

Zašto smo se specijalizirali za mali broj usluga (Google AdWords i Google Analytics)?Neki dan mi je Miroslav pričao za jedan zagrebački restoran koji priprema samo jedno jelo – buncek s kiselim kupusom. Kaže mi da je restoran pun, krcat i da ...

Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 22/08/2014, 8.1 min

Google Tag Manager forme i pretraživanje - za Turizam

Jedan od glavnih alata na stranici neke turističke agencije, ili bolje reći bilo koje stranice koja se bavi turizmom, je naravno pretraživač. Bez vrhunski odrađenog internog pretraživanja korisnici će imati velikih problema u pronalaženju paketa a da ne govorimo ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics

123456 ... 10

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU