Odmah na početku kratko pojašnjenje što je cross domain tracking i kada se koristi.Cross domain tracking je metoda praćenja korisnika koji je posjetio dvije ili više domena unutar jednog Google Analytics propertya gdje ne postoji mogućnost dijeljenja vrijednosti unutar ...
Velika većina internet trgovina mjeri samo osnovne informacije dostupne kroz standardne metrike i dimenzije u Google Analyticsu (link Dimensions & Metrics GA). Iako ih ukupno ima preko 300 nisu baš sve pretjerano korisne (barem ne za svakodnevno korištenje).Kao i za sve projekte potrebno ...
Atribucija prihoda i troškova ogroman je izazov za marketing bez obzira radi li se o online ili offline. Google Analytics je u zadnjih par godina uistinu napredovao baš u ovom dijelu mjerenja i predstavio osnovne alate i izvještaje koji nam pomažu u ...
Popis čestih problema u prikupljanju podataka i praćenju Google Analytics ecommerce izvještaja. Odnosi se na sve verzije Google Analyticsa i sva ecommerce rješenja bilo da se radi o WordPress pluginu ili custom rješenju. Naravno ecommerce životinje poput Magento već imaju rješ...
Popis ‘must have’ alata za ozbiljnu analizu web stranice ili trgovine bez obzira radi li se o Magento, WordPress, Expression Engine ili nekoj custom aplikaciji. Tko nije ovo koristio u 2013. stavite si ovo kao zadatak za 2014. pa ako ništa barem kratko isprobati. ...
Bounce rate može biti vaš prijatelj i neprijatelj. Pravilnim čitanjem bounce ratea možemo učiniti čuda i za samu stranicu ali važnije za korisnika koji dolazi na stranicu. Službeno Google Analytics objašnjava Bounce rate na par načina:‘Bounce rate ...