Svi članci u blog kategoriji Google Analytics


Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 13/11/2013, 4.3 min

Internet trgovina i Universal Analytics

Nova verzija Google Analyticsa, Universal Analytics, nudi mogućnost unosa dodatnih podataka o korištenju i uspješnosti internet trgovine. U nastavku se nalazi  5 jednostavnih grupa podataka koje će vam pomoći u donošenju odluka vezanih za redizajn trgovine, optimiziranje PPC kampanje ili ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 17/09/2013, 2.7 min

Google Analytics filteri

Filteri u Google Analyticsu su iznimno važan alat kojim je moguće upravljati što i kako se prikazuje za svaki pojedini  profil / view. Filtere je moguće definirati na razini Google Analytics Accounta i primjenjivati selektivno na svaki pojedini view / profile. Ukratko moguć...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 02/09/2013, 2.4 min

Escape postao Google Analytics Certified Partner

Tvrtka Escape d.o.o. iz Osijeka objavila je strateški dogovor s tvrtkom Google oko ulaska u Google Analytics™ Certified Partner program. Kao GACP, Escape d.o.o. nudi svojim klijentima veliki broj internet marketing usluga pomoću kojih unapređuju online poslovanje koriš...

Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 17/07/2013, 6.0 min

Učenje Google Analyticsa

U zadnje vrijeme izlazi sve više natječaja (CM, internet marketing i sl.) gdje je jedan od preduvjeta poznavanje Google Analytics alata – konačno Što to podrazumijeva (idealno)?Odlično znanje tehničke pozadine funkcioniranja weba i aplikacija (web i mobile) (u web analizi ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 14/06/2013, 2.8 min

Prava snaga Google Analytics Multichannel izvještaja

Put do konverzije u skoro svakoj industriji često nije jednostavan i ovisno na kanale koje tvrtka koristi u privlačenju prometa standardni Google Analytics Multichannel report jednostavno više nije dovoljan (Top conversion paths – više informaciju u jednom od prijašnjih članaka). Dobra praksa ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 29/03/2013, 4.3 min

Adwords average position

Average position – točno mjerenje netočnih podatakaAverage position ili AVG pos je jedan od onih podataka u Google AdWords sučelju, koji priča vrlo specifičnu priču. Pazite da Vas ta priča ne odvede u krivom smjeru.AVG pos ili na ...

1 ... 45678 ... 10

Idemo u projekt skupa!