I za kraj godine još lijepih vijesti iz Google Analyticsa. U nedavno objavljenom članku na Analytics blogu javno je puštena u korištenje mogućnost grupiranja sadržaja (zbogom kompliciranom filtriranju rezultata). Za uvod pogledajte video a u nastavku se nalaze kratki primjeri i ...
Nova verzija Google Analyticsa, Universal Analytics, nudi mogućnost unosa dodatnih podataka o korištenju i uspješnosti internet trgovine. U nastavku se nalazi 5 jednostavnih grupa podataka koje će vam pomoći u donošenju odluka vezanih za redizajn trgovine, optimiziranje PPC kampanje ili ...
Filteri u Google Analyticsu su iznimno važan alat kojim je moguće upravljati što i kako se prikazuje za svaki pojedini profil / view. Filtere je moguće definirati na razini Google Analytics Accounta i primjenjivati selektivno na svaki pojedini view / profile. Ukratko moguć...
Tvrtka Escape d.o.o. iz Osijeka objavila je strateški dogovor s tvrtkom Google oko ulaska u Google Analytics™ Certified Partner program. Kao GACP, Escape d.o.o. nudi svojim klijentima veliki broj internet marketing usluga pomoću kojih unapređuju online poslovanje koriš...
U zadnje vrijeme izlazi sve više natječaja (CM, internet marketing i sl.) gdje je jedan od preduvjeta poznavanje Google Analytics alata – konačno Što to podrazumijeva (idealno)?Odlično znanje tehničke pozadine funkcioniranja weba i aplikacija (web i mobile) (u web analizi ...
Put do konverzije u skoro svakoj industriji često nije jednostavan i ovisno na kanale koje tvrtka koristi u privlačenju prometa standardni Google Analytics Multichannel report jednostavno više nije dovoljan (Top conversion paths – više informaciju u jednom od prijašnjih članaka). Dobra praksa ...