Svi članci u blog kategoriji Google Analytics


Miroslav Varga
Miroslav Varga, 29/03/2013, 4.3 min

Adwords average position

Average position – točno mjerenje netočnih podatakaAverage position ili AVG pos je jedan od onih podataka u Google AdWords sučelju, koji priča vrlo specifičnu priču. Pazite da Vas ta priča ne odvede u krivom smjeru.AVG pos ili na ...

Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 01/02/2013, 3.7 min

Import troškova oglašavanja u Google Analytics

Ovaj članak opisuje novu funkcionalnost u Google Analyticsu, Cost Data Import, koja je još uvijek u beti no već možete unositi podatke i izrađivati izvještaje. Za koga je ta funkcionalnost korisna? Za sve projekte koji se služe plaćenim i neplać...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 27/01/2013, 5.7 min

Tko je zaslužan?

U koju kampanju više uložiti? Tko je zaslužan za rezultat? Kako znati koja je ključna riječ najbolja za povećanje prihoda?Tko se bavi marketingom sigurno se barem jednom zapitao: Koje je ulaganje najefikasnije?Još davno je pionir marketinga, John Wanamaker, ...

Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 23/01/2013, 3.2 min

Segmentacija registriranih korisnika za Google AdWords remarketing

Ako koristite Google AdWords i Google Analytics remarketing kombinaciju vrlo vjerojatno ste shvatili kako je ipak u out of the box izdanju “limitiran” informacijama koje generira standardni Google Analytics tracking kod. Izmjenom ili nadopunom koda vaše aplikacije, bilo da se radi o internet trgovini ...

Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 11/01/2013, 3.6 min

Google Analytics i AdWords Remarketing u praksi

Remarketing je moćan alat za ciljanje nama “poznatih” posjetitelja kroz Google Display Network. Dodatnom segmentacijom i postavljanjem uvjeta za ulaz u listu možemo izraditi i primjeniti vrlo ciljane marketing strategije.Cilj cijele priče je naravno prodaja. Na primjeru jedne internet trgovine prikazan ...

Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 18/12/2012, 3.1 min

Remarketing liste iz Google Analytics-a

Kako prodati kupcu koji pri prvom posjetu nije kupio ništa?Teško, ali moguće je takve korisnike pronaći i prikazati im ciljani oglas kako bi ih naveli na kupovinu. Remarketing nije baš tako nova tehnologija no kreiranje liste iz Google Analytics-a je ...

1 ... 5678910

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU