Average position – točno mjerenje netočnih podatakaAverage position ili AVG pos je jedan od onih podataka u Google AdWords sučelju, koji priča vrlo specifičnu priču. Pazite da Vas ta priča ne odvede u krivom smjeru.AVG pos ili na ...
Ovaj članak opisuje novu funkcionalnost u Google Analyticsu, Cost Data Import, koja je još uvijek u beti no već možete unositi podatke i izrađivati izvještaje. Za koga je ta funkcionalnost korisna? Za sve projekte koji se služe plaćenim i neplać...
U koju kampanju više uložiti? Tko je zaslužan za rezultat? Kako znati koja je ključna riječ najbolja za povećanje prihoda?Tko se bavi marketingom sigurno se barem jednom zapitao: Koje je ulaganje najefikasnije?Još davno je pionir marketinga, John Wanamaker, ...
Ako koristite Google AdWords i Google Analytics remarketing kombinaciju vrlo vjerojatno ste shvatili kako je ipak u out of the box izdanju “limitiran” informacijama koje generira standardni Google Analytics tracking kod. Izmjenom ili nadopunom koda vaše aplikacije, bilo da se radi o internet trgovini ...
Remarketing je moćan alat za ciljanje nama “poznatih” posjetitelja kroz Google Display Network. Dodatnom segmentacijom i postavljanjem uvjeta za ulaz u listu možemo izraditi i primjeniti vrlo ciljane marketing strategije.Cilj cijele priče je naravno prodaja. Na primjeru jedne internet trgovine prikazan ...
Kako prodati kupcu koji pri prvom posjetu nije kupio ništa?Teško, ali moguće je takve korisnike pronaći i prikazati im ciljani oglas kako bi ih naveli na kupovinu. Remarketing nije baš tako nova tehnologija no kreiranje liste iz Google Analytics-a je ...