58 Blog kategorija: Google Analytics (strana 8)

Svi članci u blog kategoriji Google Analytics


Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 13/11/2012, 1.4 min

Tablet i Smartphone promet – segmentiranje – Google Analytics

Na internetu se vode dosta velike rasprave o učinkovitosti mobilnih platformi, mobilnom marketingu i sl. Google Analytics je nedavno uveo i novi Default segment za isključivo Tablet traffic pa se tako svi izvještaji mogu dodatno definirati kroz jednostavne segmente: ...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 07/11/2012, 2.8 min

Budućnost Google Analytics-a – Universal Analytics

Google Analytics je već duže vrijeme standardni alata za praćenje uspješnosti internet stranice ili trgovine no kako vrijeme prolazi i Google se razvija. Google Analytics poprima sve ozbiljnije i kvalitetnije dodatke. Unos vanjskih troškova digitalnih kampanja Nedavno je izaš...

Blog kategorije: Blog, Google Analytics
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 20/10/2012, 7.2 min

Moj ROI

Kako bez povećanja ulaganja do veće zarade? ROI (Return on investment) ili povrat ulaganja bi trebao biti osnovni cilj svakog marketinga. Nažalost već sam pisao o tome da primjerice kod Hrvatske turističke zajednice to nije tako. Kako se u internet ...

Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 03/10/2012, 1.8 min

Google Tag Manager

Google uistinu ne miruje – opet nešto novo i korisno. “Novi” projekt (bio je dosta dugo u beti) – Google Tag Manager nudi vrlo lijepe stvari koje pomažu: Developer dijelu posla – odsad se stavlja samo jedan “invocation code” za skoro sve vanjske ...

Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 28/09/2012, 5.1 min

Segmentiranje, grupiranje ili sjeckanje podataka

Brdo podataka iz Google Analytics-a ne znači skoro ništa sve dok ih ne stavimo u kontekst! Podatke iz Google Analytics-a pri pregledavanju segmentirajte. To se naravno odnosi i na sve ostale hrpetine podataka koje skupljamo izvan weba. Koliko puta ste se ...

Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 27/09/2012, 5.6 min

Mjerenje uspješnosti internet stranice ili trgovine

Najčešće metode su vrlo sirove – mjerimo prihod tj. promjene u razini prihoda u odnosu na aktivnosti na stranici ili vanjskim servisima (Pay Per Click,  Search Engine Optimization i Social Media Marketing). Kako bi to bilo moguće potreban je komad papira i ...

1 ... 678910

Iza svakog ekrana je čovjek.