Imate web trgovinu ili planirate napraviti novu internet trgovinu? Morate postaviti barem neki alata za praćenje učinkovitosti cijelog projekta. Google Analytics je vrlo popularna opcija odabira alata iz više razloga: nudi ogroman broj podataka 24h na dan instalacija ...
Na internetu se vode dosta velike rasprave o učinkovitosti mobilnih platformi, mobilnom marketingu i sl. Google Analytics je nedavno uveo i novi Default segment za isključivo Tablet traffic pa se tako svi izvještaji mogu dodatno definirati kroz jednostavne segmente: ...
Google Analytics je već duže vrijeme standardni alata za praćenje uspješnosti internet stranice ili trgovine no kako vrijeme prolazi i Google se razvija. Google Analytics poprima sve ozbiljnije i kvalitetnije dodatke. Unos vanjskih troškova digitalnih kampanja Nedavno je izaš...
Kako bez povećanja ulaganja do veće zarade? ROI (Return on investment) ili povrat ulaganja bi trebao biti osnovni cilj svakog marketinga. Nažalost već sam pisao o tome da primjerice kod Hrvatske turističke zajednice to nije tako. Kako se u internet ...
Google uistinu ne miruje – opet nešto novo i korisno. “Novi” projekt (bio je dosta dugo u beti) – Google Tag Manager nudi vrlo lijepe stvari koje pomažu: Developer dijelu posla – odsad se stavlja samo jedan “invocation code” za skoro sve vanjske ...
Brdo podataka iz Google Analytics-a ne znači skoro ništa sve dok ih ne stavimo u kontekst! Podatke iz Google Analytics-a pri pregledavanju segmentirajte. To se naravno odnosi i na sve ostale hrpetine podataka koje skupljamo izvan weba. Koliko puta ste se ...