Najčešće metode su vrlo sirove – mjerimo prihod tj. promjene u razini prihoda u odnosu na aktivnosti na stranici ili vanjskim servisima (Pay Per Click, Search Engine Optimization i Social Media Marketing). Kako bi to bilo moguće potreban je komad papira i ...
Prvi mini post koji je inicijalno objavljen na Google + no ovdje će biti samo malo više detalja.Problem postojeće dimenzije Hour u Google Analytics reportuSve vrijednosti se pretvaraju automatski u vremensku zonu definiranog profila u Google Analyticsu.Jednostavno rješenjePrikupiti informacije o korisniku ...
Koliko je stvarno snažna brand ključna riječ i koliko prihoda, ciljeva ili posjeta donosi vašem poslu? Uz Advanced segments u Google Analytics-u ti podaci su vrlo lako dostupni za svakodnevnu provjeru.Prije posla moramo provjeriti imamo li:Otvoren Analytics računIspravno ...
Informacije su neophodne u svakom poslu. Obim, kvaliteta, metoda prikupljanja, analiza i na kraju izvještavanje se ralikuju od projekta do projekta. Google Analytics nudi standardne izvještaje koji su podijeljeni u standardne grupe:AudienceAdvertisingTraffic sourcesContentConversionsZa skakodnevno i intenzivno praćenje rezultata to često nije ...
Kako doći do informacija o putu korisnika do krajnje konverzije tj. koliko puta je korisnik posjetio stranicu, u kojem vremenskom razdoblju i kroz koje kanale je korisnik morao proći do stvarne kupnje ili nekog drugog zadanog cilja.Prije objašnjenja par kratkih definicija ...
Većina posjetitelja vašeg web sjedišta prvo dolazi na početnu stranicu, a zatim putem navigacije pregledava i ostale stranice. No, jedan dio njih dolazi i obilaznim putem, tj. ulaze direktno na određenu podstranicu (Landing page) unutar web sjedišta.U već...