Svi članci u blog kategoriji Internet marketing


Luka Kolak
Luka Kolak, 11/06/2021, 7.1 min

Zašto dobar vizual nije dovoljan?

Prema istraživanjima, ljudski mozak obrađuje fotografiju čak 60 000 puta brže od teksta. Također, u 40% slučajeva ljudi puno bolje reagiraju na informacije koje su vizualno prikazane, nego na one tekstualno napisane.Međutim, zašto dobar vizual nije dovoljan? Iako se kaž...

Hrvoje Hauska
Hrvoje Hauska, 28/04/2021, 7.1 min

Kako izmjeriti uspjeh na LinkedInu

LinkedIn, kao i sve velike social platforme, omogućuje svojim korisnicima mogućnost oglašavanja njihove tvrtke, stranice, proizvoda i usluga.No prije samog početka oglašavanja, potrebno je implementirati sve potrebno za uspješno praćenje marketinških kampanja. Ukoliko se ste ...

Blog kategorije: Blog, Internet marketing
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 11/03/2021, 5.7 min

Idealna publika za oglas

Mnogi imaju potpuno krivu predodžbu o svojoj publici. Nije ni čudno jer upadamo u zamku koju sam opisao u članku Što je Martech i kako je nastao.Kako određujemo publiku?U spomenutom članku skrećem pažnju na dio u kojem opisujem doprinos ...

Matea Kurtović
Matea Kurtović, 25/02/2021, 7.2 min

TikTok TOP prilika za brandove

Milijardu mjesečnih korisnika!S oko 2 milijarde preuzimanja i preko milijardu mjesečnih aktivnih korisnika (MAU - monthly active users), TikTok drži za najbrže rastuću društvenu mrežu u 2020. Bilo je pitanje vremena kada će se era kratkih i zabavnih videozapisa ...

Ana Mlinarević
Ana Mlinarević, 02/02/2021, 4.8 min

Zašto je važno imati vizualno ujednačen feed?

U beskonačnosti svemira zvanog društvene mreže, svakodnevno raste broj profila različitih brendova. Prema tome, interes ciljane publike postaje sve širi i širi. Svaki brend imat će svoju ciljanu publiku, a svaka publika imat će svoja zanimanja i svoje ciljeve. Iako su ...

Vanja Basarić
Vanja Basarić, 13/11/2020, 3.9 min

Facebook Value Based Lookalike publika - Sveti gral oglašavanja?

Već i "ptice na grani" znaju kako se ključ kvalitetnog oglašavanja temelji na pravoj publici za koju će oglas biti relevantan. Nažalost, do prave publike, odnosno do prave baze korisnika zainteresiranih ili dobro upoznatih s brandom nije uvijek lako doći i nerijetko ...

123 ... 16

Iza svakog ekrana je čovjek.