Svi članci u blog kategoriji Internet marketing


Matea Kurtović
Matea Kurtović, 25/02/2021, 7.1 min

TikTok TOP prilika za brandove

S oko 2 milijarde preuzimanja i preko milijardu mjesečnih aktivnih korisnika (MAU - monthly active users), TikTok drži za najbrže rastuću društvenu mrežu u 2020. Bilo je pitanje vremena kada će se era kratkih i zabavnih videozapisa reaktivirati na digitalnim prostorima ...

Ana Mlinarević
Ana Mlinarević, 02/02/2021, 4.8 min

Zašto je važno imati vizualno ujednačen feed?

U beskonačnosti svemira zvanog društvene mreže, svakodnevno raste broj profila različitih brendova. Prema tome, interes ciljane publike postaje sve širi i širi. Svaki brend imat će svoju ciljanu publiku, a svaka publika imat će svoja zanimanja i svoje ciljeve. Iako su ...

Vanja Basarić
Vanja Basarić, 13/11/2020, 3.9 min

Facebook Value Based Lookalike publika - Sveti gral oglašavanja?

Već i "ptice na grani" znaju kako se ključ kvalitetnog oglašavanja temelji na pravoj publici za koju će oglas biti relevantan. Nažalost, do prave publike, odnosno do prave baze korisnika zainteresiranih ili dobro upoznatih s brandom nije uvijek lako doći i nerijetko ...

Nikolina Stanković
Nikolina Stanković, 23/10/2020, 8.9 min

Kronike Facebook policyja: Svezak prvi - Osobne karakteristike

Dobrodošli u Kronike Facebook policyja, nepresušan izvor polemika i noćnu moru svakog oglašivača na društvenim mrežama. Ukoliko ste se našli u situaciji da ste se potrudili napraviti oglas, dali si truda oko copyja i vizuala samo da ...

Damir Podhorski
Damir Podhorski, 16/10/2020, 1.1 min

Još jedan Blueprint certifikat

Vanja Basarić, članica tima za društvene mreže donijela je još jedan Facebook Blueprint certifikat u odjel.Facebook Certified Digital Marketing AssociateRiječ je o jednoj od tri najpopularnije “značke” polaganja Facebook Blueprint ispita.Sam ispit traje 90 minuta, a sadržaj koji je obuhvać...

Veronika Kranjčević
Veronika Kranjčević, 01/10/2020, 4.3 min

Ne prodaje lijep, a ni naporan

Ovo je priča o nikad dovršenoj raspravi između agencije i klijenta. Priča u kojoj svi imaju pravo, a zapravo ga nitko nema. Priča o kojoj se najviše priča, a nitko ne kaže skoro ništa (korisno). Prič...

123 ... 16

Idemo u projekt skupa!