Kršim li tako autorska prava ako kopiram dobru reklamnu poruku koju sam vidio? Smijem li koristiti isti scenarij kao neki drugi oglašivač? Smijem li kopirati dobru reklamnu poruku koju sam vidio kod kolega i iskoristiti to u svom poslovanju? Smijem li snimiti ...
Saznajte kako s 20 followera natjerati i najveće na ispriku!Pojavom društvenih mreža, gerila i viralni marketing doživjeli su renesansu. Vrlo lako, jeftino, brzo i efikasno se svaka poruka, koja se nalazi na internetu, može proširiti i obuhvatiti veliki broj ...
Kada je manje u stvari više, a kada je manje stvarno manje?Uf, kako me siječanj prevario. Godinama odlažem neke sitnice koje trebam napraviti za siječanj ili kolovoz jer se u tim mjesecima u pravilu smanjuje poslovna aktivnost. Tako sam i ...
Kako efikasnije do kupca Tko prati moje članke, tu i tamo naići će na krilaticu: ‘Tko pogodi metu, promašio je sve ostalo’. To je rečenica mog prijatelja Mraka. Ne poznatog blogera Mraka (Marka Rakara), nego manje poznatog Željana Mraka. S tom ...
Kako nam je 2011. izgledalaKako je danas zadnji radni dan ove godine, red je malo se prisjetiti i malo planirati slijedeću. Ovo stoga nije samo članak, nego koristim i priliku da Vam svima zaželim osobni i poslovni uspjeh u 2012. i da Vam se zahvalim ...
Baneri su out, ili…?Banneri su dosadni, iritantni i uglavnom nezapaženi. Čak je skovan i naziv banner blindness kako bi se opisao taj fenomen: Vidim, ali ne primjećujem. Na uzorku od skoro 2000 odraslih britanskih ispitanika dobiveni rezultati to potvrđuju:Kako korisnici dož...