Ovo je priča o nikad dovršenoj raspravi između agencije i klijenta. Priča u kojoj svi imaju pravo, a zapravo ga nitko nema. Priča o kojoj se najviše priča, a nitko ne kaže skoro ništa (korisno). Prič...
Često se danas spominju Artificial Intelligence, Machine Learning, Deep Learning, Data Mining i slični pojmovi. Pogotovo u digitalnom marketingu. O čemu se radi? Hoće li agencije ostati bez posla? Hoće li mašine istisnuti ljude? Ne znam, ali pokušao sam odgovoriti....
Heronovo sito je algoritam za pronalaženje prim brojeva. Slično se mogu naći najbolji KW za oglašavanje u Google Ads (AdWords) sustavu. Što je Heronovo sito? Kada je Heron iz Aleksandrije u svoje vrijeme htio pronaći prim brojeve (...
Danas, većina web stranica i web shopova ima pretraživanje unutar svoje web stranice ili „internal site search“. Osim što je interno pretraživanje vrlo korisno za same posjetitelje, može biti i vrlo korisno za izradu i optimiziranje AdWords kampanje.U ovom sluč...
U online svijetu, vaša web stranica je izlog putem kojeg predstavljate svoju uslugu ili proizvode i nastojite ih prodati svojim posjetiteljima. Landing page (odredišna stranica) predstavlja stranicu na koju vaši posjetitelji dolaze (”slijeću”) nakon što kliknu na vaš oglas koji su ...
Čitaju li ljudi banner poruke? Ako da, zašto tako malo njih klikne na banner?Prije skoro dvije godine objavio sam članak o tome čitaju li internet korisnici sadržaj banner poruka. Taj je članak kolokvijalno poznat kao 'Žuta žipka' jer je izmiš...