Danas, većina web stranica i web shopova ima pretraživanje unutar svoje web stranice ili „internal site search“. Osim što je interno pretraživanje vrlo korisno za same posjetitelje, može biti i vrlo korisno za izradu i optimiziranje AdWords kampanje.U ovom sluč...
U online svijetu, vaša web stranica je izlog putem kojeg predstavljate svoju uslugu ili proizvode i nastojite ih prodati svojim posjetiteljima. Landing page (odredišna stranica) predstavlja stranicu na koju vaši posjetitelji dolaze (”slijeću”) nakon što kliknu na vaš oglas koji su ...
Čitaju li ljudi banner poruke? Ako da, zašto tako malo njih klikne na banner?Prije skoro dvije godine objavio sam članak o tome čitaju li internet korisnici sadržaj banner poruka. Taj je članak kolokvijalno poznat kao 'Žuta žipka' jer je izmiš...
U ovom blog postu ćemo prikazati bitne natuknice vezane uz početno postavljanje e-mail lista u AdWords Remarketing, biti će prikazan i primjer početnih rezultata kreiranih kampanji, te mogućnosti koje pruža takvo targetiranje.Customer Match omogućava postavljanje popisa e-mail adresa u ...
Besplatno i jednostavno?Internetski marketing na tražilicama ili SEM (Search engine marketing) odvija se u dva dijela: ‘besplatni‘ dio ili SEO (Search Engine Optimisation) i plaćeni dio odn. PPC (Pay per click).SEO je niz aktivnosti koje imaju za cilj što bolje pozicioniranje ...
Društvene mreže omogućile su izlazak iz tunel efekta. Zato mladi ne žele raditi s tvrtkom koja nema profil na društvenoj mreži. Saznajte o čemu je riječ.Google ili Facebook?U prepirkama s kolegama koji se kao i mi bave online / ...