Svi članci u blog kategoriji Internet marketing


Miroslav Varga
Miroslav Varga, 23/07/2015, 11.9 min

SEO internet marketing

Besplatno i jednostavno?Internetski marketing na tražilicama ili SEM (Search engine marketing) odvija se u dva dijela: ‘besplatni‘ dio ili SEO (Search Engine Optimisation) i plaćeni dio odn. PPC (Pay per click).SEO je niz aktivnosti koje imaju za cilj što bolje pozicioniranje ...

Miroslav Varga
Miroslav Varga, 14/03/2015, 5.4 min

Tunel efekt

Društvene mreže omogućile su izlazak iz tunel efekta. Zato mladi ne žele raditi s tvrtkom koja nema profil na društvenoj mreži. Saznajte o čemu je riječ.Google ili Facebook?U prepirkama s kolegama koji se kao i mi bave online / ...

Miroslav Varga
Miroslav Varga, 23/02/2015, 5.4 min

Rezultati testa čitanja banner poruke

Čitaju li se poruke s bannera ili slikovnih oglasa?  Testirali smo to vrlo jednostavnim testom i rezultati su zanimljivi.Na ovu stranicu koju upravo čitate, ‘sletjeli’ su svi koji su guglali ‘Žuta Žipka’ ili neki pojam koji malo odstupa od toga (žuta čipka, žuta ...

Miroslav Varga
Miroslav Varga, 25/01/2015, 5.6 min

Superweek 2015 – Povratak zdravog razuma

Superweek je najveća regionalna Google Analytics konferencija i jedna od 5 najvažnijih na Svijetu. Bili smo jedini iz Hrvatske i saznali štošta. Kako je bilo na Superweeku 2015?Superweek 2015 je trajao od 20.01.2015. – 22.01.2015. godine. U tri dana bilo je tridesetak iznimnih prezentacija, desetak panela ...

Miroslav Varga
Miroslav Varga, 18/07/2014, 3.2 min

Slab CTR za exact match

Izmjerili ste CTR na exact match keyworde ispod 1%? Čak ispod 0,5%? Napravili ste istu grešku kao i ja prije 3-4 godine. Pročitajte kako to ispraviti.Mali CTR (Clickthrough rate)Sjedih neki dan s potencijalnim klijentom. Žalio se da je jako nesretan jer je radio ...

Miroslav Varga
Miroslav Varga, 18/06/2014, 3.2 min

Conversion rate

Conversion rate i broj konverzija su najvažnijiUspješnost neke AdWords kampanje ne treba mjeriti prema cijeni klika, CTR-u, impression share-u ili nizu drugih dostupnih podataka. Najvažniji podatak koji koristim je conversion rate i ukupan broj konverzija. To su u stvari rezultati od kojih ...

1234 ... 15

Iza svakog ekrana je čovjek.