LinkedIn, kao i sve velike social platforme, omogućuje svojim korisnicima mogućnost oglašavanja njihove tvrtke, stranice, proizvoda i usluga.No prije samog početka oglašavanja, potrebno je implementirati sve potrebno za uspješno praćenje marketinških kampanja. Ukoliko se ste ...
Mnogi imaju potpuno krivu predodžbu o svojoj publici. Nije ni čudno jer upadamo u zamku koju sam opisao u članku Što je Martech i kako je nastao.Kako određujemo publiku?U spomenutom članku skrećem pažnju na dio u kojem opisujem doprinos ...
Milijardu mjesečnih korisnika!S oko 2 milijarde preuzimanja i preko milijardu mjesečnih aktivnih korisnika (MAU - monthly active users), TikTok drži za najbrže rastuću društvenu mrežu u 2020. Bilo je pitanje vremena kada će se era kratkih i zabavnih videozapisa ...
U beskonačnosti svemira zvanog društvene mreže, svakodnevno raste broj profila različitih brendova. Prema tome, interes ciljane publike postaje sve širi i širi. Svaki brend imat će svoju ciljanu publiku, a svaka publika imat će svoja zanimanja i svoje ciljeve. Iako su ...
Već i "ptice na grani" znaju kako se ključ kvalitetnog oglašavanja temelji na pravoj publici za koju će oglas biti relevantan. Nažalost, do prave publike, odnosno do prave baze korisnika zainteresiranih ili dobro upoznatih s brandom nije uvijek lako doći i nerijetko ...
Dobrodošli u Kronike Facebook policyja, nepresušan izvor polemika i noćnu moru svakog oglašivača na društvenim mrežama. Ukoliko ste se našli u situaciji da ste se potrudili napraviti oglas, dali si truda oko copyja i vizuala samo da ...