Svi članci u blog kategoriji Internet marketing


Miroslav Varga
Miroslav Varga, 20/01/2014, 4.3 min

Tri luda AdWords dana

Imali smo tzv Google trainer reunion / refreshment day. Bilo je poučno i korisno, a uskoro ćete saznati koje bombastične novosti uvodi Google.Reunion u PraguKao dio trenerske ekipe koja je promovirana u studenom 2011. godine u Zürichu,  ovaj događaj nisam niti ž...

Miroslav Varga
Miroslav Varga, 18/10/2013, 0.6 min

Google Maps adresa

Jedno od vrlo čestih pitanja na koje nailazim je kako postaviti svoju tvrtku na Google Maps sustav ili kako ispraviti svoju adresu koja je krivo navedena na Google Maps-ima. Postavljanje Google Maps adrese Ako pogledate ovaj video od 10min, sve će Vam biti ...

Miroslav Varga
Miroslav Varga, 25/06/2013, 7.4 min

Zbogom marketing

Iako se prema percepciji mnogih i ja bavim marketingom, moram reći da je došao kraj marketingu. Barem onom push / tradicionalnom / širokopojasnom / loše segmentiranom. Novi marketing ne ulaže u vidljivost brenda, nego optimizira ulaganja prema ostvarenju cilja. Ukratko je to opisao Rory ...

Miroslav Varga
Miroslav Varga, 20/06/2013, 5.2 min

Koliko ulagati u Google AdWords

Koliko ulagati u Google AdWords? To je jedno od najčešće postavljanih pitanja vezano uz Google AdWords oglašavanje. Nedavno objavljena studija pokazuje da je na svaku uloženu kunu povrat oko 8 kuna.Nedavno je kolega Davorin pisao o 10 najčešće postavljenih pitanja ...

Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 12/04/2013, 0.4 min

Mjerenje konverzija u turizmu – Upitnik

Želimo utvrditi koliko tvrtke u turizmu mjere konverzije i rezervacije i na koji način se koriste Google Analyticsom. Na temelju rezultata upitnika na Blogu ćemo objaviti niz članaka koji će objasniti tehničku i poslovnu stranu implementacije e-commerce praćenja transakcija i općenito ...

Blog kategorije: Blog, Internet marketing
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 21/02/2013, 2.0 min

Koji je oglas najbolji

Optimizacija prema manje očitim podacimaInternet marketing se svodi na testiranje. Ali što i kako testirati nije uvijek očito. Kolega Brad Geddes koji je autor mnogih zanimljivih AdWords članaka i izvrsne knjige Advanced Google AdWords ponukao me da napišem ovaj članak. Najviše ...

12345 ... 15

Iza svakog ekrana je čovjek.