Čitaju li se poruke s bannera ili slikovnih oglasa? Testirali smo to vrlo jednostavnim testom i rezultati su zanimljivi.Na ovu stranicu koju upravo čitate, ‘sletjeli’ su svi koji su guglali ‘Žuta Žipka’ ili neki pojam koji malo odstupa od toga (žuta čipka, žuta ...
Superweek je najveća regionalna Google Analytics konferencija i jedna od 5 najvažnijih na Svijetu. Bili smo jedini iz Hrvatske i saznali štošta. Kako je bilo na Superweeku 2015?Superweek 2015 je trajao od 20.01.2015. – 22.01.2015. godine. U tri dana bilo je tridesetak iznimnih prezentacija, desetak panela ...
Izmjerili ste CTR na exact match keyworde ispod 1%? Čak ispod 0,5%? Napravili ste istu grešku kao i ja prije 3-4 godine. Pročitajte kako to ispraviti.Mali CTR (Clickthrough rate)Sjedih neki dan s potencijalnim klijentom. Žalio se da je jako nesretan jer je radio ...
Conversion rate i broj konverzija su najvažnijiUspješnost neke AdWords kampanje ne treba mjeriti prema cijeni klika, CTR-u, impression share-u ili nizu drugih dostupnih podataka. Najvažniji podatak koji koristim je conversion rate i ukupan broj konverzija. To su u stvari rezultati od kojih ...
Imali smo tzv Google trainer reunion / refreshment day. Bilo je poučno i korisno, a uskoro ćete saznati koje bombastične novosti uvodi Google.Reunion u PraguKao dio trenerske ekipe koja je promovirana u studenom 2011. godine u Zürichu, ovaj događaj nisam niti ž...
Jedno od vrlo čestih pitanja na koje nailazim je kako postaviti svoju tvrtku na Google Maps sustav ili kako ispraviti svoju adresu koja je krivo navedena na Google Maps-ima. Postavljanje Google Maps adrese Ako pogledate ovaj video od 10min, sve će Vam biti jasno i ...