Čitaju li ljudi banner poruke? Ako da, zašto tako malo njih klikne na banner?Prije skoro dvije godine objavio sam članak o tome čitaju li internet korisnici sadržaj banner poruka. Taj je članak kolokvijalno poznat kao 'Žuta žipka' jer je izmiš...
U ovom blog postu ćemo prikazati bitne natuknice vezane uz početno postavljanje e-mail lista u AdWords Remarketing, biti će prikazan i primjer početnih rezultata kreiranih kampanji, te mogućnosti koje pruža takvo targetiranje.Customer Match omogućava postavljanje popisa e-mail adresa u ...
Besplatno i jednostavno?Internetski marketing na tražilicama ili SEM (Search engine marketing) odvija se u dva dijela: ‘besplatni‘ dio ili SEO (Search Engine Optimisation) i plaćeni dio odn. PPC (Pay per click).SEO je niz aktivnosti koje imaju za cilj što bolje pozicioniranje ...
Društvene mreže omogućile su izlazak iz tunel efekta. Zato mladi ne žele raditi s tvrtkom koja nema profil na društvenoj mreži. Saznajte o čemu je riječ.Google ili Facebook?U prepirkama s kolegama koji se kao i mi bave online / ...
Čitaju li se poruke s bannera ili slikovnih oglasa? Testirali smo to vrlo jednostavnim testom i rezultati su zanimljivi.Na ovu stranicu koju upravo čitate, ‘sletjeli’ su svi koji su guglali ‘Žuta Žipka’ ili neki pojam koji malo odstupa od toga (žuta čipka, žuta ...
Superweek je najveća regionalna Google Analytics konferencija i jedna od 5 najvažnijih na Svijetu. Bili smo jedini iz Hrvatske i saznali štošta. Kako je bilo na Superweeku 2015?Superweek 2015 je trajao od 20.01.2015. – 22.01.2015. godine. U tri dana bilo je tridesetak iznimnih prezentacija, desetak panela ...