Kako davanjem dobivate? Već dugo se spremam na ovaj blog. Ne zato što je jako pametan ili složen, nego zato što do sada nisam našao autoritet na kojeg bih uputio čitatelja ukoliko meni ne vjeruje. Stoga mi je Seth Godin doš...
Kako bez povećanja ulaganja do veće zarade? ROI (Return on investment) ili povrat ulaganja bi trebao biti osnovni cilj svakog marketinga. Nažalost već sam pisao o tome da primjerice kod Hrvatske turističke zajednice to nije tako. Kako se u internet ...
Koji je kanal kvalitetniji za PPC oglašavanje?Uvijek je smiješno kada klijent postavi to pitanje. Ne zbog pitanja, nego zbog odgovora koji ih uvijek iznenadi. Pogotovo pitaju li me: ‘Koja je društvena mreža najbolja za moj posao?’Svaki kanal oglašavanja ...
Google uistinu ne miruje – opet nešto novo i korisno. “Novi” projekt (bio je dosta dugo u beti) – Google Tag Manager nudi vrlo lijepe stvari koje pomažu: Developer dijelu posla – odsad se stavlja samo jedan “invocation code” za skoro sve vanjske ...
Brdo podataka iz Google Analytics-a ne znači skoro ništa sve dok ih ne stavimo u kontekst! Podatke iz Google Analytics-a pri pregledavanju segmentirajte. To se naravno odnosi i na sve ostale hrpetine podataka koje skupljamo izvan weba. Koliko puta ste se ...
Najčešće metode su vrlo sirove – mjerimo prihod tj. promjene u razini prihoda u odnosu na aktivnosti na stranici ili vanjskim servisima (Pay Per Click, Search Engine Optimization i Social Media Marketing). Kako bi to bilo moguće potreban je komad papira i ...