Ljeto je na izmaku i polako se svi vraćaju punom parom radnim obavezama, ali i marketinškim aktivnostima. Dok nadolazeće blagdanske kampanje ne zasjene vaše poslovne profile jer još uvijek niste uskočili u korak s trendovima društvenih mreža, vrijeme ...
Ljeto nam je polako na izmaku i zvukovi školskih zvona sve se glasnije čuju, što može značiti samo jedno - Back 2 School sezona je u tijeku. Učenicima ovo razdoblje često predstavlja početak (m)učenja, a marketingaši s druge ...
TikTok i na našim prostorima postaje sve popularnija platforma u business svijetu, a tvrtke ju koristi za komunikaciju sa svojom publikom, kupcima, klijentima te za plasiranje marketinških kampanja i širenje brand awarenessa.TikTok je definitivno promijenio način konzumiranja sadržaja gdje korisnik ...
Ako do sada već niste čuli, riječ je o najbrže rastućoj društvenoj mreži čija je popularnost razbila sve predrasude i smekšala i “najtvrđe” marketing managere brendova za koje nikada ne biste pomislili da će objaviljivati content kakav su do ...
U posljednjih nekoliko godina video sadržaji na društvenim mrežama postali su vrlo popularni. Postali su dio osobnog života pojedinca, a brendovi ih koriste u razne promotivne svrhe poput širenja svijesti ili izgradnje imidža. Statistika o video sadržaju ima zaista puno, ...
Kada u jednu kampanju povežete Facebook, Instagram, TikTok, Google, YouTube, brojne poznate influencere i super cool nagradna darivanja, sve to začinite s puno pozitivnih emocija, tada promocija najslađeg proizvoda na svijetu postaje zabava za cijeli tim koji provodi kampanju. Naravno uz ovakav ...