Ako do sada već niste čuli, riječ je o najbrže rastućoj društvenoj mreži čija je popularnost razbila sve predrasude i smekšala i “najtvrđe” marketing managere brendova za koje nikada ne biste pomislili da će objaviljivati content kakav su do ...
U posljednjih nekoliko godina video sadržaji na društvenim mrežama postali su vrlo popularni. Postali su dio osobnog života pojedinca, a brendovi ih koriste u razne promotivne svrhe poput širenja svijesti ili izgradnje imidža. Statistika o video sadržaju ima zaista puno, ...
Kada u jednu kampanju povežete Facebook, Instagram, TikTok, Google, YouTube, brojne poznate influencere i super cool nagradna darivanja, sve to začinite s puno pozitivnih emocija, tada promocija najslađeg proizvoda na svijetu postaje zabava za cijeli tim koji provodi kampanju. Naravno uz ovakav ...
Automatizacija industrije događa se još od izuma parnog stroja i događat će se i dalje. Primarno se ona događa kako bi se proizvodnja učinila lakšom, bržom i efikasnijom, odnosno kako bi se smanjili troškovi i povećala zarada....
10 koraka za uspješan sadržaj na TikToku:Za početak snimajte u portretu (ne landscape), format 9:16 (okomito). I Landscape videozapisi znaju biti viralni ili barem ostvariti zavidne brojke, ali ajmo se za početak držati pravila (pogotovo ako je profil novootvoren).Kamera - ...
Jedna činjenica poznata je i pticama na grani: Bez obzira na to čime se bavite, imati svijest o lijepom i pravilnom jezičnom izražavanju uvijek je poželjna osobina! Međutim, što ako bismo vam Miroslav Varga i ja dočarali sve one ...