Svi članci u blog kategoriji Zanimljivosti


Ana Bošković
Ana Bošković, 16/02/2016, 6.0 min

Trud se isplati – rezultati svih Escape kampanja!

U trećem mjesecu će biti godina dana od kako sam se pridružila Escape timu. Ono što sam mogla primijetiti i osjetiti u proteklih godinu dana je izvrsna radna atmosfera sa kolegama koji su uvijek tu da ti pomognu kada zapneš i kada trebaš ...

Damir Podhorski
Damir Podhorski, 05/01/2016, 6.2 min

Escape d.o.o. – revizorsko izvješće za 2015. godinu

Iako se iz naslova članka da naslutiti da smo za potrebe ovog članka angažirali revizorsku tvrtku – to nije slučaj. Nismo još dosegli tu veličinu ili strukturu da imamo potrebu angažirati nezavisne stručnjake koji bi analizirali naše poslovanje. Također, ...

Blog kategorije: Blog, Zanimljivosti
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 28/12/2015, 5.2 min

Kakva nam je bila 2015. godina

Ovaj post je drugačiji. Napisali su ga svi Escape-ovci, svatko iz svog kuta gledanja.Ana BoškovićOvu godinu ću pamtiti prvenstveno po stručnom osposobljavanju u tvrtki Escape, kao i upoznavanju AdWords svijeta. Cijeli proces učenja je bio puno lakši i ...

Blog kategorije: Blog, Zanimljivosti
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 19/10/2015, 6.3 min

AdWords uništio oglašivača zbog konkurencije

Počelo je sasvim bezazleno. Dva, tri maila upozorenja. Nakon nekog vremena Google suspendira URL za oglašavanje. A, konkurencija likuje, jer je konačno uspjela.Pišite blog i što sve raditePisanje bloga bi po meni trebala biti obaveza svakome tko je službeni ...

Miroslav Varga
Miroslav Varga, 23/07/2015, 11.9 min

SEO internet marketing

Besplatno i jednostavno?Internetski marketing na tražilicama ili SEM (Search engine marketing) odvija se u dva dijela: ‘besplatni‘ dio ili SEO (Search Engine Optimisation) i plaćeni dio odn. PPC (Pay per click).SEO je niz aktivnosti koje imaju za cilj što bolje pozicioniranje ...

Miroslav Varga
Miroslav Varga, 23/02/2015, 0.5 min

Čita li itko slikovne poruke – banner poruke?

Kako smo svakodnevno u tom poslu, zanima nas banner utjecaj. Zato smo iskoristili prednost digitalnog marketinga – testirali smo.Test je bio vrlo jednostavno strukturiran. Napravili smo 2 bannera (728 x 90 i 300 x 250) i napisali što da ljudi guglaju. Klik na banner vodi do ovoga članka. To nismo ...

12345 ... 14

Iza svakog ekrana je čovjek.