Kako smo svakodnevno u tom poslu, zanima nas banner utjecaj. Zato smo iskoristili prednost digitalnog marketinga – testirali smo.Test je bio vrlo jednostavno strukturiran. Napravili smo 2 bannera (728 x 90 i 300 x 250) i napisali što da ljudi guglaju. Klik na banner vodi do ovoga članka. To nismo ...
Čitaju li se poruke s bannera ili slikovnih oglasa? Testirali smo to vrlo jednostavnim testom i rezultati su zanimljivi.Na ovu stranicu koju upravo čitate, ‘sletjeli’ su svi koji su guglali ‘Žuta Žipka’ ili neki pojam koji malo odstupa od toga (žuta čipka, žuta ...
Klijenti se često pitaju koliko je potrebno ulagati u kampanju i ispunjava li ona svoj potencijal. Ne možemo im dati točne podatke, ali možemo doći do približnih procjena o tome koristeći često sakriveni podatak iz AdWords sustava – Impression share (...
Definitivno kasnimo s ovim člankom, ali nakon ovakve godine morali smo se i mi malo odmoriti. Što reći o 2014. godini u Escape-u? Bila je to godina velikog napretka za Escape.Već tradicionalno, nastavili smo održavati edukacije i predavanja u području e-marketinga, pa ...
Što za kampove znači Google AdWords? Najkraće rečeno biti ili ne biti! Ali treba znati što raditi i kako ulagati. Pomažu tu i dodatni alati.Google Trends – moj omiljeni Google alatGogole Trends je jako dobro koristiti ako pripremate Google AdWords kampanju. ...
Zašto smo se specijalizirali za mali broj usluga (Google AdWords i Google Analytics)?Neki dan mi je Miroslav pričao za jedan zagrebački restoran koji priprema samo jedno jelo – buncek s kiselim kupusom. Kaže mi da je restoran pun, krcat i da ...