Već dugo nismo osvježili dio referenci ponajviše jer smo pretrpani poslom a jedino još Varga uspije progurati par blog Internet marketing savjeta. Planovi do kraja godine su vrlo jednostavni: primiti još par kupaca (većinom inozemnih) zaposliti i educirati 1...
Da li nas prisluškuju :)?Zgodne su mi te koincidencije s WEB::STRATEGIJOM. Odlična konferencija koja se održala prekjučer opet je imala neke zanimljive post-konferencijske crtice. Svidjela mi se priča Dejana Šimića (naravno da sam subjektivan jer nam je klijent&...
Kršim li tako autorska prava ako kopiram dobru reklamnu poruku koju sam vidio? Smijem li koristiti isti scenarij kao neki drugi oglašivač? Smijem li kopirati dobru reklamnu poruku koju sam vidio kod kolega i iskoristiti to u svom poslovanju? Smijem li snimiti ...
Saznajte kako s 20 followera natjerati i najveće na ispriku!Pojavom društvenih mreža, gerila i viralni marketing doživjeli su renesansu. Vrlo lako, jeftino, brzo i efikasno se svaka poruka, koja se nalazi na internetu, može proširiti i obuhvatiti veliki broj ...
Kada je manje u stvari više, a kada je manje stvarno manje?Uf, kako me siječanj prevario. Godinama odlažem neke sitnice koje trebam napraviti za siječanj ili kolovoz jer se u tim mjesecima u pravilu smanjuje poslovna aktivnost. Tako sam i ...
Kako efikasnije do kupca Tko prati moje članke, tu i tamo naići će na krilaticu: ‘Tko pogodi metu, promašio je sve ostalo’. To je rečenica mog prijatelja Mraka. Ne poznatog blogera Mraka (Marka Rakara), nego manje poznatog Željana Mraka. S tom ...