U ovom blogu donosim vam greške u dizajnu vizuala s kojima sam se, u svom radu, najčešće susretao. pogrešne dimenzije“zalijepljen” proizvodpretrpan vizualsitan tekstlogotip u kutu ili...
Mnogi imaju potpuno krivu predodžbu o svojoj publici. Nije ni čudno jer upadamo u zamku koju sam opisao u članku Što je Martech i kako...
Milijardu mjesečnih korisnika!S oko 2 milijarde preuzimanja i preko milijardu mjesečnih aktivnih korisnika (MAU - monthly active users), TikTok drži za najbrže rastuću društvenu mrežu...
U beskonačnosti svemira zvanog društvene mreže, svakodnevno raste broj profila različitih brendova. Prema tome, interes ciljane publike postaje sve širi i širi. Svaki brend imat...
Google Ads oglašivači znaju - stare SKAG-SILOS strukture kampanja ne mogu se nositi sa Smart Bidding strategijama koje traže promjenu strukture.Na FB grupi Google Ads...
Danas je vrijeme raznih kovanica. Moramo koristiti kovanice jer u vrijeme kada smo išli u školu ili studirali neka zanimanja nisu postojala. Danas smo shvatili...
Već i "ptice na grani" znaju kako se ključ kvalitetnog oglašavanja temelji na pravoj publici za koju će oglas biti relevantan. Nažalost, do prave publike,...
Dobrodošli u Kronike Facebook policyja, nepresušan izvor polemika i noćnu moru svakog oglašivača na društvenim mrežama. Ukoliko ste se našli u situaciji da ste se...
Vanja Basarić, članica tima za društvene mreže donijela je još jedan Facebook Blueprint certifikat u odjel.Facebook Certified Digital Marketing AssociateRiječ je o jednoj od tri...