… ili kako smo iznjedrili potpuno novi obrazovni koncept Odličan skup, Osijek Software City, koji se održao 23.02 u Osijeku, iznjedrio je potpuno novi model izobrazbe....
Kršim li tako autorska prava ako kopiram dobru reklamnu poruku koju sam vidio? Smijem li koristiti isti scenarij kao neki drugi oglašivač? Smijem li kopirati dobru...
Saznajte kako s 20 followera natjerati i najveće na ispriku!Pojavom društvenih mreža, gerila i viralni marketing doživjeli su renesansu. Vrlo lako, jeftino, brzo i efikasno...
Kada je manje u stvari više, a kada je manje stvarno manje?Uf, kako me siječanj prevario. Godinama odlažem neke sitnice koje trebam napraviti za siječanj...
Kako efikasnije do kupca Tko prati moje članke, tu i tamo naići će na krilaticu: ‘Tko pogodi metu, promašio je sve ostalo’. To je rečenica mog...
Kako nam je 2011. izgledalaKako je danas zadnji radni dan ove godine, red je malo se prisjetiti i malo planirati slijedeću. Ovo stoga nije samo...
Baneri su out, ili…?Banneri su dosadni, iritantni i uglavnom nezapaženi. Čak je skovan i naziv banner blindness kako bi se opisao taj fenomen: Vidim, ali...
Većina posjetitelja vašeg web sjedišta prvo dolazi na početnu stranicu, a zatim putem navigacije pregledava i ostale stranice. No, jedan dio njih dolazi i obilaznim...
Jeste li prepoznali kako se Vaši gosti ponašaju?Volim putovati. Zna to biti naporno, neuvjetno, nekorektno i stotine drugih ne, ali u konačnici nagrada za to...