Poštovane poslovne partnerice i partneri, prijateljice i prijateljisvaka tvrtka u ovo vrijeme čestita i želi svima sve najbolje. Tu se i mi priključujemo, ali imamo...
Može se reći da danas mnogi pokušavaju na bilo koje načine dovesti što više posjetitelja na svoje stranice. Da bi ostvarili taj cilj mnogi ne...
Možda ima smisla upozoriti na jedan detalj koji će otkloniti nesporazume u budućnosti. Nakon neuspjeha u suradnji s jednim klijentom odlučio sam napisati ovaj post....
Dana 23.11. ove godine održan je “Internet Marketing” edukativni seminar u organizaciji Centra za poduzetništvo u prostorijama BIOS-a u Osijeku, nakon što je tjedan prije...
Jedan od vrlo bitnih elemenata svakog web sjedišta koje prodaje proizvode ili usluge je mogućnost što jednostavnije narudžbe željenog proizvoda ili usluge, ili barem putem...
SEO, ali prljavo!Čitam, surfam pa naletim. Nevjerojatno kojim se sve tehnikama SEO specijalisti služe kako bi se ‘popeli’ na Google SERP-u. Jedan slučaj posebno mi...
Na seminarima me često pitaju koji oblik isporuke oglase je bolji – standardni ili accelerated. Google AdWords sustav ima namješten standard delivery. Oglašivaču koji počinje...
Kako istražiti ‘bilo’ tržišta koristeći Google?Vrlo važno je prije ponude bilo kojeg proizvoda ili usluge istražiti potrebe i/Ili želje potencijalnog tržišta. Kako postoji niz agencija...
Svaki poduhvat mora imati neku svrhu. U poslovanju najčešće se to mjeri novcem, ali nije rijetko niti da se mjeri udjelom na tržištu, ostvarenom dobiti,...