Miroslav Varga
Miroslav Varga, 19/01/2021, 14.2 min

Idealna Struktura Google Ads kampanja

Google Ads oglašivači znaju - stare SKAG-SILOS strukture kampanja ne mogu se nositi sa Smart Bidding strategijama koje traže promjenu strukture.Na FB grupi Google Ads...

Blog kategorije: Blog, Google Adwords
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 09/12/2020, 8.2 min

Što je Martech i kako je nastao?

Danas je vrijeme raznih kovanica. Moramo koristiti kovanice jer u vrijeme kada smo išli u školu ili studirali neka zanimanja nisu postojala. Danas smo shvatili...

Blog kategorije: Blog, Zanimljivosti
Vanja Basarić
Vanja Basarić, 13/11/2020, 3.9 min

Facebook Value Based Lookalike publika - Sveti gral oglašavanja?

Već i "ptice na grani" znaju kako se ključ kvalitetnog oglašavanja temelji na pravoj publici za koju će oglas biti relevantan. Nažalost, do prave publike,...

Nikolina Stanković
Nikolina Stanković, 23/10/2020, 8.9 min

Kronike Facebook policyja: Svezak prvi - Osobne karakteristike

Dobrodošli u Kronike Facebook policyja, nepresušan izvor polemika i noćnu moru svakog oglašivača na društvenim mrežama. Ukoliko ste se našli u situaciji da ste se...

Damir Podhorski
Damir Podhorski, 16/10/2020, 1.1 min

Još jedan Blueprint certifikat

Vanja Basarić, članica tima za društvene mreže donijela je još jedan Facebook Blueprint certifikat u odjel.Facebook Certified Digital Marketing AssociateRiječ je o jednoj od tri...

Veronika Kranjčević
Veronika Kranjčević, 01/10/2020, 4.3 min

Ne prodaje lijep, a ni naporan

Ovo je priča o nikad dovršenoj raspravi između agencije i klijenta. Priča u kojoj svi imaju pravo, a zapravo ga nitko nema. Priča o kojoj...

Zlatko Špringer
Zlatko Špringer, 18/09/2020, 3.9 min

Put do kvalitete popločan je dobrim vizualima

Imate namjeru ozbiljno se predstaviti na društvenim mrežama? Biti prepoznatljivi i originalni?Iako danas postoje nebrojeni programčići za dizajn, pitanje je želite li i dalje nabadati...

Blog kategorije: Blog, Facebook marketing
Antonija Lelić
Antonija Lelić, 09/09/2020, 6.3 min

KAKO VODITI BREND ZA KOJI NISI CILJANA PUBLIKA

UTOPIJA VS STVARNOSTLegenda kaže da je jednom jedan praktikant u marketinškoj agenciji (čitaj: Escape) izjavio kako bi svaki copywriter trebao pisati za klijente s kojima...

Blog kategorije: Blog, Facebook marketing
Matea Kurtović
Matea Kurtović, 31/08/2020, 5.7 min

“vi” vs. “Vi” vs. “ti” na društvenim mrežama

Oprostite, gdine, možemo na ti? Vodite društvene mreže za poznate ili manje poznate brendove, osobe od javnog interesa i upravljate njihovim stranicama ili profilima? Onda vjerujemo...

Blog kategorije: Blog, Facebook marketing

123456 ... 31

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU