Kako ste već mogli primijetiti, barem vas 150 koji su u trenutku pisanja ovog teksta prijavljeni na konferenciju, HitIt.Digital se ponavlja već treću godinu. S...
Oglasi na mobilnim uređajima se klikaju, ali moguće je da se tamo klik dogodio slučajno. INJAK (indikator jalovog klika) može tu pomoći. Kao svjetlo u...
Sa ovim postom nastavljam sa predstavljanjem naših kolega. Ovaj put je na moja pitanja strpljivo odgovarao Filip Grgurić. Ako ga želite bolje upoznati – pročitajte...
Oglasi su vam neodobreni… idete na Help i tražite obrazac za Email support… ne možete ga naći? Čupate kosu i nervozno klikate na sve moguće,...
“Polovica budgeta koju sam potrošio na oglašavanje, uzaludna je. Problem je u tome što ne znam koja polovica”, rekao je jednom davno John Wanamaker. Vjerojatno...
Korištenjem segmenata u Analyticsu možemo izdvojiti i analizirati pojedine grupe korisnika na web stranici. Segmenti nam mogu pomoći da dođemo do podataka i zaključaka koje...
AdWords i Analytics su temeljeni na metrikama. Nekada se u tim brojkama izgubi osoba. Stoga nekoliko savjeta o pisanju AdWords oglasa. Pišite AdWords oglas za babu...
Postojalo je doba kad su informacije imali samo ‘autoriteti’, bilo da su liječnici ili trgovci automobila. To je doba nepovratno prošlo.Što je asimetrija informacija?Za trajanja...
Ulagati u internet marketing i pri tome ne mjeriti uspješnost tog ulaganja je kao voziti auto zavezanih očiju. Pitanje je trenutka kada će se dogoditi...