Korištenjem segmenata u Analyticsu možemo izdvojiti i analizirati pojedine grupe korisnika na web stranici. Segmenti nam mogu pomoći da dođemo do podataka i zaključaka koje...
AdWords i Analytics su temeljeni na metrikama. Nekada se u tim brojkama izgubi osoba. Stoga nekoliko savjeta o pisanju AdWords oglasa. Pišite AdWords oglas za babu...
Postojalo je doba kad su informacije imali samo ‘autoriteti’, bilo da su liječnici ili trgovci automobila. To je doba nepovratno prošlo.Što je asimetrija informacija?Za trajanja...
Ulagati u internet marketing i pri tome ne mjeriti uspješnost tog ulaganja je kao voziti auto zavezanih očiju. Pitanje je trenutka kada će se dogoditi...
WordPress je trenutno najpopularniji CMS sustav. Prema posljednjim istraživanjima, WordPress ima tržišni udio od 58%, dok je drugi CMS Joomla s tek 7% udjela, što...
Korištenje proširenja u AdWords oglasima omogućuje veću vidljivost oglasa, isticanje dodatnih informacija i pogodnosti koje nisu komunicirane u oglasu zbog ograničenja broja znakova i naravno...
Remarketing kampanje su vrlo snažan alat za ponovno komuniciranje sa korisnicima koji su već bili na vašoj web stranici i upoznati su sa vašom ponudom....
Prije nekoliko dana na poslu nas je dočekalo jedno ugodno iznenađenje. AdWords je poprimio novi izgled.Iako se na prvu čini kako izgleda kompliciranije i da...
Potencijalne oglašivače često iznenadimo kada napravimo audit web-stranice, prije pokretanja AdWords kampanje. Naprosto, želimo minimalni CPC.1. AdWords audit (ni)je SEO auditPrvo i najveće razočarenje se...