Još sam u listopadu pisala o dolasku responzivnih oglasa. U ovom članku neću ponovno govoriti što su responzivni oglasi i kako se kreiraju, nego ću...
U AdWords oglašavanju prije postavljanja kampanje nije dovoljno pregledati Keyword planner, Display planner, Google Correlate, Google Trends, Google Global Market Finder, Consumer barometer i provjeriti...
Danas, većina web stranica i web shopova ima pretraživanje unutar svoje web stranice ili „internal site search“. Osim što je interno pretraživanje vrlo korisno za...
U online svijetu, vaša web stranica je izlog putem kojeg predstavljate svoju uslugu ili proizvode i nastojite ih prodati svojim posjetiteljima. Landing page (odredišna stranica)...
U slučaju značajne promjene vezane uz internetski promet na pojedinoj web-stranici, vjerojatno ćete odmah istražiti o čemu je riječ i analizirati što je uzrok tomu....
Pitate se da li je moguće postati AdWords stručnjak bez edukacija i tečajeva? Da, moguće je – ali to ovisi o vama i vašoj...
… bilo je i vrijeme. Službenu obavijest možete pročitati ovdje. Sretna okolnost, za vas i za nas, je što smo pristup Data Studio alatu imali...
Nije se bilo teško odlučiti za ponovnu organizaciju HitIt.Digital konferencije. Zapravo, prvi dogovori za ovogodišnju konferenciju su započeli već po završetku prošlogodišnje. Neočekivano dobar odaziv...
Jedna od tri najbolje i najpoznatije Analytics konferencije je završila. Od tri prezentacije koje su održala sva tri hrvatska predstavnika, dvije su pripremili Escape-ovci.Što je...