7 razloga zašto bi vaša tvrtka trebala imati (aktivan) TikTok profil
Antonija Lelić
Antonija Lelić, 01/03/2023, 5.2 minuta, 1887 pregleda
Blog kategorije: Blog, Social Media Marketing

Ako do sada već niste čuli, riječ je o najbrže rastućoj društvenoj mreži čija je popularnost razbila sve predrasude i smekšala i “najtvrđe” marketing managere brendova za koje nikada ne biste pomislili da će objaviljivati content kakav su do sada. 

Pa ajmo onda krenuti s konkrentim razlozima. 

1. TikTok je neobičan

Iako je već bilo sličnih pokušaja stvoriti društvenu mrežu specijaliziranu isključivo za kratke video uratke, TikTok je neobičan po tome što je svojom jednostavnošću i brzinom uspio u vrlo kratkom vremenskom roku privući veliki broj korisnika. Neobičan je i po tome što i velikom brzinom razvija dodatne usluge za svoje korisnike poput mogućnosti kupovine proizvoda unutar TikTok, BookToka koji će služiti kao podrška svim ljubiteljima knjiga, razvija suradnje s filmskom industrijom, glazbenicima, startupima, velikim igračima poput American Expressa i sl. Iako ovi primjeri nisu i dalje dostupni u našoj regiji, to ne znači da ih vi ne trebate spremno dočekati. Vaša prisutnost u pravom trenutku može biti od ključnog značaja.

2. TikTok je popularan

Treba li dovoljno argumenata da objasnimo popularnost ove društvene mreže od činjenice da je njena aplikacija do sada preuzeta preko 4 milijarde puta diljem svijeta? Istraživanja pokazuju kako prosječan korisnik u danu provede čak 95 minuta na ovoj aplikaciji!

3. Vaša konkurencija je već na TikToku

Zbog svega navedenog pod 1. i 2. točkom, neki brandovi su već pokrenuli svoje TikTok profile i aktivno objavljuju kratke i zabavne video sadržaje kojim promoviraju svoje proizvode i usluge. Zašto ste dopustili da to učine prije vas? Sad vi njih preduhitrite i pokažite im kako se pokreću trendovi na ovoj društvenoj mreži.

4. TikTok je tražilica

Osim uobičajenih funkcija koje društvene mreže imaju (dijeljenje sadržaja, lajkanje i komentiranje) TikTok posjeduje i prilično funkcionalnu i korisnu internu tražilicu kojom se može pretraživati sadržaj koji je objavljen na TikToku. Upravo ta tražilica zainteresirala je i starijeg potpredsjednika Google-a Prabhakaru Raghavan koji je nedavno izjavio:

“In our studies, something like almost 40% of young people, when they’re looking for a place for lunch, they don’t go to Google Maps or Search. They go to TikTok or Instagram.”



Pitanje je dana kada će TikTok omogućiti oglašavanje prema search engine modelu tj. omogućiti zakup ključnih riječi za koje će se vaš oglas prikazati.

5. Veliki broj influencera

Iako pojam influencer (utjecajnici, osobe koju prati veliki broj drugih osoba) nije rezerviran samo za TikTok, ova društvena mreža definitivno je pojam influencanja podigla na novu razinu, jer gospoda influenceri osim Facebooka i Instagrama sad mogu biti utjecajni i na TikToku. Brojni su prepoznali priliku u tome i tako povećali svoju bazu klijenata, što ne znači da i vi sutra ne možete biti jedan od njih.

6. TikTok je zabavan

Većina brandova u startu se teško odlučuje za neformalnu, šaljivu i zabavnu komunikaciju, TikTok ih kad tad natjera na to. Ako želite biti zapaženi, morate popustiti kočnice. Zaboravite sadržaj koji ste kreirali za druge društene mreže, ovo je prilika da pokažete dosad neviđeno, da razbijete predrasude i smekšate i najstrože brand managere. Vjerujete, vrijedi! Naši klijenti potvrdili. :)

7. Sadržaj, a ne pratitelji

Nije bitno posjeduje li vaš profil 10 ili 10000 pratitelja, vaš video može imati milijune pregleda. Razlog tome je vrlo jednostavan, fokus ovog algoritma nije na broju pratitelja vašeg profila već na tome koliko je vaš sadržaj zanimljiv korisnicima TikToka. Ni na jednoj društvenoj mreži ne možete postignuti organske rezultate, kao što to možete tu.

Ovo nije još jedan prodajni post, ovo su činjenice koje i vama mogu pomoći da postanete viralni na još jednom marketinškom kanalu. Ako vam zatreba pomoć, mi svakako stojimo na raspolaganju. Vrijedna ekipa jedva čeka pokazati svoja extra cool izdanja!! Evo par primjera sa setova:





Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU