Buncek s kiselim kupusom
Damir Podhorski
Damir Podhorski, 06/10/2014, 3.2 minuta, 933 pregleda

Zašto smo se specijalizirali za mali broj usluga (Google AdWords i Google Analytics)?


Neki dan mi je Miroslav pričao za jedan zagrebački restoran koji priprema samo jedno jelo – buncek s kiselim kupusom. Kaže mi da je restoran pun, krcat i da je nemoguće dobiti stol za ručak. Taj restoran me ponukao na razmišljanje o sve češćoj temi koju čujem u zadnje vrijeme – da li se u digitalu specijalizirati samo za jednu uslugu ili raditi sve?

Sve više čujem kako tradicionalne marketinške ili kako ih mondeno zovu medijske agencije zbog pada offline oglašavanja ulaze u online. To je sasvim normalno jer te agencije se bore za svoj opstanak. No, problem je u tome što te agencije u trenutku kada uđu u digitaliju, počinju svaštariti, počinju raditi ono za što im zaposlenici nisu educirani.

Također, sve više čujem da social media agencije počinju raditi AdWords kampanje, web development ili SEO, pa čak i obratno, da AdWords agencije rade Facebook oglašavanje i newsletter kampanje. Ne kažem da je to loše, svi se mi borimo za mali komad tržišnog kolača. No, postavlja se pitanje, da li na taj način možete klijentu isporučiti kvalitetnu uslugu.

Vratimo se na onaj restoran s početka priče. Nudi samo jedno jelo. Buncek s kiselim kupusom. Sada zamislite da uđete u restoran koji nudi sljedeće:

  • janjetinu s ražnja
  • sushi
  • dagnje na mornarski
  • šarana u rašljama
  • čobanac
  • fiš
  • zagorske štrukle
  • biftek s tatrufima


Što mislite, da li oni imaju zaposlenog po jednog kuhara za svako jelo ili imaju jednog kuhara za sva jela? I kakav će okus imati recimo šaran u rašljama? Ili dagnje? Ili sushi?

Mi u Escapeu smo se specijalizirali za jedno jelo. Mi imamo zaposleno više kuhara za samo jedno jelo. I svaki od tih kuhara ima svoj tajni začin kojim to naše jedno jelo svakim danom usavršavamo. Želimo biti restoran u kojem će se za ulazak morati pričekati neko vrijeme, a naše jelo će se vrlo rado plaćati (i o njemu pričati).

Budite izvrsni u jednoj ili dvije usluge koju nudite a ne osrednji ili loši u 5 usluga. Vrlo brzo će vaši klijenti shvatiti da ste osrednji i da će kvalitetu morati potražiti negdje drugdje. To će vas više pogoditi nego činjenica što vas nisu pozvali na neki pitch jer niste nudili određenu uslugu.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU