ChupaChups Forever Fun - najslađa kampanja u Hrvatskoj
Matea Kurtović
Matea Kurtović, 29/11/2022, 3.7 minuta, 832 pregleda

Kada u jednu kampanju povežete Facebook, Instagram, TikTok, Google, YouTube, brojne poznate influencere i super cool nagradna darivanja, sve to začinite s puno pozitivnih emocija, tada promocija najslađeg proizvoda na svijetu postaje zabava za cijeli tim koji provodi kampanju. Naravno uz ovakav recept ne izostaju ni sjajni rezultati, no idemo redom.

Nekoliko detalja o kampanji

Tijekom listopada naš tim se suočio s novim zadatkom. S ciljem podizanja svijesti o Chupa Chups lizalicama kod teenage publike, osmislili smo kreativni koncept kojim ćemo promovirati brand putem online kanala, ali i uključivanjem influencera i njihovih životnih anegdota pokazati da svima poznate lizalice u nama bude fun momente bez obzira na godine.


Komunikacija

Koncept cijele kampanje bio je fokusiran na zabavu i sreću koju u nama izazivaju najpoznatije lizalice svih generacija. Komunikacija je bila potpuno opuštena i zabavna, a uz brojne poslane nagrade dodatno smo se povezali s publikom diljem Lijepe naše i podsjetili ih na okus najdražih uspomena koje vežemo uz ovaj slatkiš.


Način provođenja i kanali promocije

Glavna nit vodilja kod kreiranja strategije bila nam je jednostavno zabava. Kad to kažemo mislimo doslovno, kako kroz jednostavne aktivacije na online kanalima stvoriti super zabavu ponaprije za publiku, ali i sve koji su u ovoj kampanji sudjelovali. 

Sve je krenulo direktno iz našeg malog skladišta… Ranije kreirane promotivne materijale, nagrade i nagrade pakirali smo u kutije koje su uz to skrivale cijelo blago Chupa Chupsa lizalica. Kroz 18 dogovorenih suradnja s influencerima približili smo se publici i u njima probudili želju za paketima koje i oni mogu imati u svom domu. No paketi nisu bili sve, u ovoj kampanji željeli smo iz publike izvući najbolje fun trenutke s lizalicama, probuditi u njima kreativce i najbolje nagraditi s brutalno dobrim laptopom, zvučnikom i slušalicama! Facebook, Instagram, TikTok, sve je tih tjedana bilo u bojama ChupaChupsa, a publika je bila nikad zagrijanija. 


Od istoka do zapada, obišli smo Lijepu našu i na najfrekventnijim lokacijama u gradovima ostavili trag koji je publika morala pronaći. Chupa Chups stickere iz dana u dan pratilo je preko milijun korisnika na TikToku. Njihove pozitivne reakcije i zainteresiranost za potragom za “blagom” uvukle su Forever Fun osjećaj pod kožu mnogima.

Kada pogledamo ostvarene rezultate iz sadašnje perspektive, itekako smo uspjeli u tome. Koliko smo samo osmjeha izmamili na ulicama, dijeleći lizalice omiljenog okusa, koliko paketa podijelili u svakom gradu, koliko kreative izvukli iz naše publike, a najbolje od svega, pokazali koliko su Chupa Chups lizalice Forever Fun - baš zauvijek!

A kako je to izgledalo?

Predlažemo da pogledate, video govori više od samih riječi!


Ako i vi želite biti ovoliko slatki ili pak ovoliko poznati, sada znate kome ćete svoju sljedeću kampanju predati u ruke! 

Čekamo vas!

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU