Da se ne iznenadite…
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 13/12/2010, 2.5 minuta, 71 pregleda

Možda ima smisla upozoriti na jedan detalj koji će otkloniti nesporazume u budućnosti. Nakon neuspjeha u suradnji s jednim klijentom odlučio sam napisati ovaj post. Morate znati da oglasi u Google AdWords sustavu mogu biti na različitim mjestima: Iznad organskih rezultata i desno, pored organskih rezultata.

Da se ne iznenadite!

U obojano polje iznad organskih (prirodnih) rezultata oglasi mogu dospjeti samo ukoliko se ispune određeni uvjeti za koje Google tvrdi:

‘… Only ads that exceed a certain Quality Score and CPC bid threshold may appear in these positions…’

Važno je pri tome spomenuti da kampanja prikazuje oglase samo ukoliko imate dovoljno velik  proračun koji osigurava prikazivanje oglasa tijekom cijelog dana kao što je opisano u ovom članku.

Nadam se da ćete iz ove prepiske shvatiti naš problem:

Poštovana gospodična XXXXXX,

kako smo neko vrijeme surađivali i nažalost prekinuli suradnju, možete li mi ukratko pomoći i reći što bi mi trebali popraviti. Molim Vašu pomoć stoga što vidim da ste s oglašavanjem nastavili što znači da ste s Google AdWords sustavom zadovoljni. S nama niste što nam je jako žao, ali želimo se potruditi da to ispravimo.

S poštovanjem,
Miroslav Varga

Poštovani g. Miroslav Varga ,

da prekinuli smo suradnju jer vi očito niste bili u toku s našom kampanjom na Googlu stalno se prekidala što nama nikako nije odgovaralo, a i bila je stavljena sastrane kao “Sponzorirane veze”, ni to nam nije odgovaralo….

Ukoliko će mo imati potrebe za takvom vrstom kampanje javite ćemo vam se

lp

Poštovana gospodična XXXXXX,

zahvaljujem Vam na povratnoj informaciji i želim Vam puno poslovnog i osobnog uspjeha u nadolazećem razdoblju. Puno ste mi pomogli i vjerujem da ćemo kod budućih klijenata popraviti sve nedostatke. Žao mi je što se s nama bili nezadovoljni, ali i najboljima se dogodi propust.

Uz isprike za naše propuste, s poštovanjem,

Miroslav Varga

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.