Krajem ovoga mjeseca u suradnji s Ekonomskim fakultetom u Osijeku, Katedrom za marketing i poslijediplomskim specijalističkim studijem Marketing posebnih područja, organizirati ćemo naprednu edukaciju iz područja Google AdWords-a. Termini predavanja su 25. i 26. studeni, te 2. i 3. prosinac u terminima od 16 – 20h na Ekonomskom fakultetu u Osijeku (dvorana 9).
S obzirom na sve veću popularnost primjene elektroničkog marketinga u sve sfere društva, tako i u kolegije na smjeru marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku, studenti zajedno s nastavnim osobljem konstantno ulažu napore u praćenje, učenje i kreiranje online marketinških aktivnosti (Google day održan na Ekonomskom fakultetu). Dokaz koji ide u prilog jest visoki plasman studenata sa Ekonomskog fakulteta u Osijeku na nedavnom završenom studentskom natjecanju Google Online Marketing Challenge. Studenti s EFOS-a završili su kao 18-ti tim u ukupnom poredku od 2453 timova u svijetu i ostvarili prvo mjesto u Hrvatskoj.
Kome je edukacija namijenjena?
Svim studentima diplomskoga studija Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
Proces prijave i termini
Ekonomski fakultet u Osijeku osigurao je za studente diplomskog studija mogućnost besplatnog sudjelovanja u navedenom programu koji će biti odabrani od strane stručnog povjerenstva. Studenti koji žele participirati u program trebaju ispuniti elektronički obrazac (kliknuti na poveznicu) u kojem trebaju ispuniti svoje podatke i motivacijsko pismo. Stručno povjerenstvo odabrati će 15 polaznika.
Rok za prijavu u elektronički obrazac: 15.11.2013. do 23.59h
Termini predavanja: 25. i 26. studeni, te 2. i 3. prosinac u terminima od 16 – 20h na Ekonomskom fakultetu u Osijeku (dvorana 9).
Edukacija će trajati ukupno 16 sati (četiri puta po četiri sata) gdje će se studenti u prvome djelu upoznati sa teoretskim dijelom, nakon toga će stečena znanja timski primijeniti u praktičnom djelu projekta – provođenje Google AdWords kampanje u praksi.
Predavači su Damir Podhorski i Miroslav Varga.