Escape d.o.o. – revizorsko izvješće za 2015. godinu
Damir Podhorski
Damir Podhorski, 05/01/2016, 6.2 minuta, 983 pregleda
Blog kategorije: Blog, Zanimljivosti

Iako se iz naslova članka da naslutiti da smo za potrebe ovog članka angažirali revizorsku tvrtku – to nije slučaj. Nismo još dosegli tu veličinu ili strukturu da imamo potrebu angažirati nezavisne stručnjake koji bi analizirali naše poslovanje. Također, revizorsku tvrtku bi vjerovatno morali platiti, pa samo odlučili reviziju poslovanja tvrtke Escape d.o.o. za 2015. godinu napraviti sami.

Tržište

Godina koja je iza nas definitivno je donijela određene promjene kako za naše tržište, tako i za našu tvrtku. Najvažnija promjena koja se događa, jest rast ulaganja u online oglašavanje. Teško nam je dati procjenu koliko se povećalo ili se povećava ulaganje u druge kanale internet marketinga s obzirom da smo tvrtka specijalizirana za Google AdWords oglašavanje, ali rast broja upita, novih akviziranih klijenata i povećanje ulaganja u Google AdWords kod postojećih klijenata definitivno potvrđuje pozitivne pomake kada je riječ o ulaganjima u internet marketing.

Ljudski potencijali

Kao i prošlih i ove godine smo nastavili raditi na osnaživanju našeg tima. Osim tri nove osobe koje su primljene na stručno osposobljavanje, započeli smo stručnu praksu s troje studenata. Edukaciju i odabir kandidata nastavili smo provoditi u suradnji s Ekonomskim fakultetom u Osijeku i katedrom za marketing (E-marketing akademija). U toj suradnji najviše se želimo zahvaliti Ivanu Keliću koji je u svakom trenutku otvoren za nove ideje i suradnje.

Postojeći projekti

Jedan od projekata na koji smo posebno ponosni je franšiza Londonske škole za odnose s javnošću. Kada smo 2013. godine započeli postupak preuzimanja franšize i potpisivanja franšiznog ugovora mnogi su nas pitali kakve veze imaju Google i PR. Za sve one koje zanima što o tome misli Miroslav Varga mogu pročitati članak Google alati u službi odnosa s javnošću. Upravljanje Londonskom školom smo preuzeli jer smo vidjeli potencijal rasta škole kroz osnaživanje branda i uvođenje novih programa. Uvođenjem komunikacijskih vještina ostvarili smo značajan rast u broju polaznika škole, ali i došli do od polaznika kojima odnosi s javnošću nisu u primarnom fokusu interesa, ali žele nadograditi svoja znanja i usavršiti se u poslovima koje obavljaju. Kako bi što veći broj ljudi saznao što Londonska škola za odnose s javnošću zaista nudi, u 2016. godini osim standardnih programa koji se odvijaju u Zagrebu, u ostalim gradovima u Hrvatskoj, organizirati ćemo jednodnevne seminare s najzanimljivijim predavanjima iz svakog programa. U želji da se i dalje radimo najbolje moguće, u pripremi je i nova web stranica, i komunikacija već postojećim kanalima na društvenim mrežama.

Novi projekti

Rezultat suradnje s Ekonomskim fakultetom u Osijeku je program edukacije koji smo ove jeseni predstavili tržištu pod nazivom PPC Akademija. Ovo je jedinstven program u Hrvatskoj koji je specijaliziran isključivo za oglašavanje u sustavu Google AdWords te analizu uspješnosti kampanja pomoću Google Analytics alata. Program se nastavlja i u proljeće 2016. godine.

Prihodi i izvori financiranja

Kao i svako dobro revizorsko izvješće i ovo bi trebalo sadržavati brojke i to ponajprije brojke o rastu prihoda tvrtke. Iako naše knjigovodstvo još nije napravilo završni račun za 2015. godinu, prema pokazateljima iz našeg računovodstva, tvrtka bilježi rast prihoda u odnosu na 2014. godinu od 20%. Strukturu prihoda tvrtke u 2015. godini čine sljedeći izvori:

  1. Naknade za pokretanje i upravljanje Google AdWords kampanja
  2. Naknade za postavljanje i upravljanje Google Analytics računima
  3. Troškovi Google AdWords kampanja
  4. Školarine – Londonska škola za odnose s javnošću
  5. Školarine – PPC Akademija
  6. Seminari i edukacije
  7. Savjetovanje i audit Google AdWords kampanja
  8. Savjetovanje i audit Google Analytics računa

Klijenti

Kako nas s većinom naših klijenata veže Ugovor o čuvanju poslovne tajne ili različiti NDA ugovori (Non-disclosure agreement), ne smijemo navoditi nazive naših klijenata i rast njihovih prihoda, ali vam možemo dati par brojki koje bi vas mogle impresionirati:

  • optimizacijom Google AdWords kampanje klijentu A povećali smo CTR za 511% i prihode za 90%
  • optimizacijom Google AdWords kampanje klijentu B smo za svaku uloženu 1 kunu u Google AdWords ostvarili 27 kuna prihoda

Svi naši klijenti koji su uz našu uslugu upravljanja kampanjama ulagali u Google AdWords sustav bilježe rast poslovanja u 2015. godini.

Planovi za 2016. godinu

Osim nekoliko iznenađenja koje pripremamo za sam početak godine, u 2016. planiramo (čitaj očekujemo) daljni rast prihoda tvrtke i broja zaposlenika.

Nažalost više od toga vam ne smijemo reći wink

I za kraj, na našem Božićnom domjenku osim što smo jeli i pili bili smo i kreativni. Još jednom vas pozivam da pogledate našu Božićno-novogodišnju čestitku.

Želimo Vam puno konverzija u 2016. godini!

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU