Facebook Value Based Lookalike publika - Sveti gral oglašavanja?
Vanja Basarić
Vanja Basarić, 13/11/2020, 3.9 minuta, 2183 pregleda

Već i "ptice na grani" znaju kako se ključ kvalitetnog oglašavanja temelji na pravoj publici za koju će oglas biti relevantan. Nažalost, do prave publike, odnosno do prave baze korisnika zainteresiranih ili dobro upoznatih s brandom nije uvijek lako doći i nerijetko do toga dovode razne metode testiranja, brand awarness kampanja i sl.

Često se pisalo o Look-a-like publici kao zanimljivoj opciji targetiranja pomoću koje je lakše pronaći nove korisnike koji bi bili pravi za naše oglase, odnosno oni koji bi napravili konverziju.

Što je zapravo Look-a-like publika? Možemo ju definirati kao publiku koja ima određene zajedničke karakteristike, odnosno slična je već postojećoj bazi korisnika koju smo prikupili tijekom oglašavanja, a pohranili smo ju u obliku custom publike. Custom publika su korisnici koji su proizvod kupili, stavili u košaricu, oni koji su imali bilo kakvu interakciju s oglasom ili stranicom te brojne mogućnosti koje Facebook nudi kroz različite tipove kampanja. Osim toga, na raspolaganju je odabir veličine publike u rasponu 1-10% u odnosu na ukupnu dostupnu publiku.

Mnogi će se složiti kako je ovo uvijek odličan izbor kada je u pitanju oglašavanje “hladnoj publici” bez korištenja demografskih, interesnih ili bilo kojih drugih odrednica koje također ne jamče uvijek uspješnost dolaska do željene ciljane publike. No, da prijeđemo odmah na stvar! Što je Facebook Value-based Lookalike publika i zašto baš nju apsolutno nikada ne biste trebali izostaviti kada je riječ o e-commerce kampanji?

Uz pomoć sourcea koji ste odabrali kao ključno mjerenje vaših kupaca - pixel ili product catalog, kreira se publika koja se temelji na vrijednosti proteklih konverzija kupnje. U svrhu prikaza rezultata, koristili smo Pixel na kojem su postavljeni eventi - Purchase, Add to cart, Checkout.

Kampanja na kojoj smo testirali Value-based Lookalike, kreirana je puno ranije uz nekoliko različitih Ad setova koji su već isporučivali određeni broj konverzija, uz zadovoljavajući ROAS.

Koristili smo istu kreativu, copy, kao i proračun. Nakon pokretanja ove Lookalike publike, događa se ono što smo na neki način i očekivali - Value-based Lookalike, postaje definitivni winner! Zašto?

  • Najveći ROAS u Ad setu u samo 2 dana, u odnosu na ostale.
  • Cost per Purchase značajno manji u odnosu na ostale.
  • Korisnici su manje odustajali od kupovine, odnosno primjetan je veći broj Checkout/Add to cart konverzije, u odnosu na ostale. 

Zaključak i što dalje?

Optimizacija je i dalje ključ uspješno vođene kampanje i ona nikada ne prestaje. Osim toga Facebook neprestalno uvodi nove mogućnosti pronalaska željene publike, a i svakim danom se vaše baze korisnika osvježavaju novim podacima, gdje “hladna” publika postaje “topla”, a na samom kraju i “vruća”. Facebook Value-based Lookalike publiku svakako ne biste trebali izostaviti u svojim kampanjama, a s vremenom ju koristite i uz pomoć drugog sourcea. 

I za kraj da ne zaboravimo….testiranje i samo testiranje! :-)

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU