Kada imaš inspiraciju, ni ne razmišljaš o tome odakle dolaze ideje za novi sadržaj. Samo udaraš po toj tipkovnici, a content tablica gori što bi rekli mladi. S druge strane, nekad gledaš u praznu tablicu… i gledaš…. i gledaš…. Tako je kako je, događa se.
Zato evo sedam savjeta što napraviti kada nedostaje ideja pri kreiranju content plana, jer kažu da je sedam sretan broj.
Nek’ se nađe.
NIŠTA BEZ WEB STRANICE
Ako ste te sreće da klijent redovito objavljuje sadržaj na svojoj web stranici, sigurno uvijek možete pronaći temu za pisanje. Sav web sadržaj klijenta zapravo je odličan izvor ideja.
Prođite kroz nove, ali i stare tekstove na blogu iz kojih uvijek možete osmisliti pitalicu koja će sigurno potaknuti publiku na komentiranje. U dijelu o povijesti tvrtke možete pronaći neke zanimljive crtice i napraviti objavu o tome ili naglasiti njihove vrijednosti koje su uvijek dobrodošle na profilu.
WITH A LITTLE HELP FROM MY FRIENDS
Kada dugo radite na određenom klijentu ili kreirate sadržaj za vlastiti brend, ponekad vam se čini da se vrtite u krug. Zato je vrlo korisno surađivati s kolegama, pitati ih kakav im je vaš sadržaj i imaju li ideju može li nešto drugačije. Napravite mini brainstorm pa makar u zajedničkoj poruci jer vjerujem da će bit super korisno! Ponekad će to biti možda samo savjet da upotrijebite drugi izraz u rečenici, a ponekad ideja za neku potpuno novu kategoriju objava.
JOKER PITAJ PUBLIKU
Kroz komunikaciju s publikom putem komentara i upita u inboksu možete pronaći inspiraciju za nove sadržaje. Prije kreiranja content plana svakako prođite kroz komentare jer možda se tamo krije neko odlično pitanje na koje možete odgovoriti putem objave.
ŠTO RADI KONKURENCIJA?
Konkurenciju je dobro pratiti, ali ne i kopirati. S obzirom na to da se obraćate istoj ciljanoj skupini, praćenjem konkurencije na društvenim mrežama možete vidjeti što funkcionira i još važnije - što ne funkcionira.
DRAGI CHAT GPT…
Nešto zbog čega mnogi strepe da će nas zamijeniti u social media svijetu, zasad nam je još uvijek prijatelj kad zagusti. Chat GPT možete pitati što god želite, a sad hoće vam baš na sve odgovoriti to je već druga stvar.
POPULARNA KULTURA
Sjetite se samo Barbie i Oppenheimera koji su ovog ljeta iskakali iz paštete. Mnogi brendovi odlično su to iskoristili za vlastiti sadržaj čime su publici pokazali da su u trendu, zabavni i informirani. Razmislite što je trenutno “napeto” u popularnoj kulturi, a što bi mogli iskoristiti za kreiranje sadržaja. Veliki brendovi uvijek iznenade kako događaje iz popularne kulture uspiju iskoristiti za vlastitu promociju.
Također, bacite pogled na obilježavanje međunarodnih dana u godini. Uvijek se negdje nešto obilježava. Zato je stranica Days of the year uvijek na brzom biranju.
Ponekad inspiracija dolazi od samog vizuala koji onda potakne na smjer copyja. Bez obzira o kojoj platformi se radilo, probajte prvo istražiti vizuale.
Za kreatore sadržaja odličan je Pinterest i beskonačni prijedlozi koje možete spremiti, odnosno pinnati na svoj profil. Općenito nije loše imati jedno mjesto, primjerice Google dokument gdje možete pisati ideje i idejice tijekom mjeseca jer kasnije će vam sigurno poslužiti.