Gmail oglasi dostupni svima
Nikolina Nikolčić
Nikolina Nikolčić, 02/09/2015, 3.8 minuta, 1165 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

GSP oglasi (Gmail Sponsored Promotions) su od sada dostupni na svim računima. Do sada se taj oblik oglašavanja nalazio u Beta verziji, za što je bilo potrebno tražiti dopuštenje Google-a za oglašavanje putem GSP oglasa. GSP oglasi se smještaju između email i display oglašavanja, jer se oglasi kreiraju u display kampanjama, a prikazuju unutar gmail platforme.

Primjer Gmail oglasa

Oglasi se prikazuju u email obliku iznad primljenih email-ova unutar Promotions taba (Collapsed ad). Nakon klika na oglas korisnik otvara oglas koji izgleda poput email-a (Expanded ad). Postoji nekoliko vrsta Expanded oglasa.

Vrste Gmail oglasa

U AdWords sustavu je moguće izabrati 4 template-a oglasa. Prvi template sadrži samo slikovni oglas, drugi oglas sadrži sliku, naslov, opisni sadržaj i Call-to-action button putem kojih se pristupa web stranici na kojoj se nalazi ponuda ili proizvod (Destination URL). Treći oglas sadrži najviše šest proizvoda/usluga te svaki od njih ima mogućnost ciljanja posebnih URL-a web stranice, posebnih Call-to-action buttona i naslova, međutim, nema mogućnost opisnog sadržaja. Četvrti oglas dopušta mogućnost kreiranja vlastitog Expanded oglasa u JPEG, .JPG, .PNG, .GIF, .ZIP ili .SWF formatu. Za svaki template postoje određena ograničenja u broju slova i veličini slika.

Načini ciljanja korisnika su vrlo slična kao i u display kampanjama, moguće je postaviti ciljanje na temelju demografskih podataka, ciljanje lokacije i jezika, ciljanje prema uređajima, prema temama ili interesima korisnika, i putem ključnih riječi i domena. Ciljanje putem ključnih riječi, kao i u display kampanjama je dostupno samo u broad match type-u. Ciljanje domena se temelji na email-ovima koji korisnik dobiva, što znači da email mora sadržavati ciljanu domenu. Domene je potrebno postaviti pod Display keywords ciljanje, te pripada kontekstualnom ciljanju.

AdWords Gmail metrike

Najvažnije metrike koje je potrebno pratiti su:

  • Gmail clicks to website: Prikazuje klikove unutar Expanded oglasa koji vode na web stranicu (tj. na postavljeni Destination URL).
  • Gmail forwards: Prikazuje poslane/proslijeđene oglase kao email drugoj osobi.
  • Gmail saves: Prikazuje broj spremljenih oglasa u inbox.

Sustav naplaćivanja prema kliku se razlikuje od naplate standardnih oglasa. Naplaćuje se samo prvi klik na oglas, ali ne i ostali klikovi, s time i svi dolasci na web stranicu. Primjerice, ukoliko se oglašava 6 različitih proizvoda, naplaćuje se samo prvi klik na Collapsed oglas, pa iako korisnik odluči provjeriti ponudu na nekoliko različitih proizvoda/usluga, dolazi na svaku odredišnu stranicu besplatno.

Kao i u slučaju svih ostalih kampanja, preporuča se grupiranje ciljanja u posebne grupe oglasa, te također kreiranje zasebne kampanje za GPS oglašavanje, kako bi osigurali veću kontrolu nad troškovima i optimizacijom kampanje.

Najveća prednost GPS oglašavanja je veći dostupni prostor za kreativne naslove, poruke i opise, mogućnost korištenja više URL-ova, slika, kao i Call-to-action buttona.

Stoga, ukoliko ste zainteresirani za postavljanje i pokretanje GSP (Gmail Sponsored Promotion) kampanje, slobodno nas kontaktirajte.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU