Google AdWords novosti
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 22/05/2012, 2.1 minuta, 56 pregleda

Opet nova funkcija!


Google je neumoran. Uz nekoliko velikih novosti u SEO algoritmu, ove godine je AdWords sustav doživio desetak značajnih promjena. Mogućnost pregleda kompletne display kampanje u posebnom izborniku, promjenu obuhvata ključnih riječi u excat i phrase koje sada mogu imati i manje greške pisanja obuhvaćene, promjenu rotacije oglasa (jedna od izmjena koja me naljutila) koja će se jednolikom promjenom moći koristiti samo 30 dana, dopunski podaci za QS ključne riječi koje daju i informaciju o kvaliteti web stranice – da nabrojim samo neke.

Novi Google AdWords izvještaj
Novi Google AdWords izvještaj

Možda najveća Google AdWords promjena do sada!


Zadnja promjena koju su najavili i koja polako počinje ulaziti u AdWords račune je pomalo science fiction. Već dugo se u drugim tražilicama može vidjeti tko je konkurencija za određenu ključnu riječ (Yandex) pa čak i koje oglase ima napisane. Moglo se to do sada od Google sustava dobiti ‘sirovim’ pretragama u Google tražilici. Ali sada se uvela mogućnost da se može usporediti vlastite ključne riječi s konkurencijom i gdje su naši oglasi bili u odnosu na konkurenciju. Doduše za početak samo 4 konkurenata, ali ova promjena bi mogla značiti potpuni zaokret u oglašavanju i uvjeren sam – značajnije povećanje proračuna.

Ukoliko se koristi AdWords oglašavanje putem usluga trećih strana (agencija koje su poput naše) mora se znati: Agencija je obavezna omogućiti svakom oglašivaču pristup podacima  i rezultatima njegove kampanje. Ta je obaveza uvedena u veljači ove godine za sve AdWords agencije.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.